Widziałem już temat :
http://amxx.pl/topic/149213-executeham-takedamage-nie-zadaje-obra%C5%BCe%C5%84-mimo-i%C5%BC-s%C5%82ycha%C4%87-odg%C5%82os-uderzenia/
ale niestety nie rozwiązał mojego problemu.
Problemy idealnie takie same, tylko, że nie chce żadnego codmoda w to mieszać, bo też nie istnieje w żadnym miejscu w amxx u mnie.
Symptomy:
1. Nie są zadawane obrażenia pomimo dźwięku uderzenia
+ Chciałbym usunąć dźwięk tego uderzenia.
linijka:
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1)
OFIARA = wiadomo, ofiara
ATAKUJACY = wiadomo, atakujacy
1.0 = 1 dmg
1<<1 = obrażenia od kul
zastosowanie w kodzie:
set_task(float(10), "zabierzhp", id, _, _, "b"); public zabierzhp(id)
{ if(is_user_alive(id)) { ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1) { {
Kod wykonuje się co sekundę przez 10 sekund.
Słychać "uderzenia" gracza z taskiem
ps: jeśli zamierza ktoś zamknąć (znowu) za niezrozumiały temat, to proszę o przykład zrozumiałego tematu dla tego wątku.