Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie gamemenu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DMNINI

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 12.07.2015 01:29

/*	@author Rafal "DarkGL" Wiecek 
	@site www.darkgl.amxx.pl
*/


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN	"gameMenu"
#define AUTHOR	"DarkGL"
#define VERSION	"1.0"

#define MAX 1012

new szTemplate[]		=	"^"%d^"^r{^r^"label^" ^"%s^"^r^"command^" ^"engine Connect %s^"^r}^r#addHere";
new szTemplateLast[]	=	"^"%d^"^r{^r^"label^" ^"%s^"^r^"command^" ^"engine Connect %s^"^r}^r";

new const szFileRead[]			=	"gamemenu.ini";
new const szFileStandard[]		=	"standardres.res";
new const szFileReplace[]		=	"resource/GameMenu.res";

new iLabel						=	15;

new szText[ MAX ];

public plugin_init(){
	
	register_plugin( PLUGIN , VERSION , AUTHOR );

}

public plugin_precache(){
	new	szPath[ 256 ] ,
		szStandard[ 256 ] ,
		szRead[ 256 ];
	
	get_configsdir( szPath , charsmax( szPath ) );
	
	formatex( szStandard , charsmax( szStandard ) , "%s/%s" , szPath , szFileStandard );
	formatex( szRead , charsmax( szRead ) , "%s/%s" , szPath , szFileRead );
	
	new pFile	=	fopen( szStandard , "rt" );
	
	if( !pFile ){
		
		set_fail_state( "Didn't find  standard res file" );
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	fread_blocks( pFile , szText , charsmax( szText ) , BLOCK_CHAR );
	
	fclose( pFile );
	
	pFile	=	fopen( szRead , "rt" );
	
	if( !pFile ){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new iSize	=	file_size( szRead , 1 );
	new iLine	=	0;
	
	while( !feof( pFile ) ){
		new szLine[ 128 ] , szLeft[ 128 ] , szRight[ 128 ] , templateCopy[ 256 ];
		
		fgets( pFile , szLine , charsmax( szLine ) );
		
		parse( szLine , szLeft , charsmax( szLeft ) , szRight , charsmax( szRight ) );
		
		format( templateCopy , charsmax( templateCopy ) , ++iLine < iSize ? szTemplate : szTemplateLast , iLabel++ , szLeft , szRight );
		
		if( strlen( szText ) + strlen( templateCopy ) > MAX ){
			
			set_fail_state( "Error: GameMenu was to long" );
			
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		replace( szText , charsmax( szText ) , "#addHere" , templateCopy );
	}
	
	fclose( pFile );
	
	if( !dir_exists( "resource" ) ){
		mkdir( "resource" );
	}
	
	if( file_exists( szFileReplace ) ){
		delete_file( szFileReplace );
	}
	
	pFile	=	fopen( szFileReplace , "wt" );
	
	if( !pFile )	return	PLUGIN_CONTINUE;
	
	fwrite_blocks( pFile , szText , strlen( szText ) , BLOCK_CHAR );
	
	fclose( pFile );
	
	precache_generic( szFileReplace );
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_authorized( id ){
	
	remove_task( id );
	
	set_task( 5.0 , "writeFile" , id );
}

public writeFile( id ){
	client_cmd( id , "motdfile %s" , szFileReplace );
	client_cmd( id , "motd_write %s", szText );
	client_cmd( id , "motdfile motd.txt" );
	
}

Proszę aby ktoś mi dodał menu z pytaniem "czy chcesz podmienić GAMEMENU na nasze" "tak" "nie"


  • +
  • -
  • 0

#2 DMNINI

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 12.07.2015 23:04

f5


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2015 08:11

Tylko po co plugin i tak już nie działa po aktualizacjach protectorów i steam


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych