Witam na serwerze nie pojawia się hud.
Logi:
L 07/11/2015 - 19:55:21: HudSyncObject -1 is invalid L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_mod.amxx") L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108) L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] [1] cod_mod.sma::PokazInformacje (line 1030)
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } new name[32]; if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; get_user_name(target, name, 31); new hp = get_user_health(target); new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.75, 0.43, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Przedmiot : %s^n|HP : %d^n^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i" , name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.18, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %d | %i%%]^n[Klasa: %s]^n^n[Doswiadczenie : %i - %0.1f%%]^n^n^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }