Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Odpychanie/odrzut na no偶u


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
1 odpowied藕 w tym temacie

#1 sKeT

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:2
Offline

Napisano 09.07.2015 19:51

Szukam pluginu dzi臋ki kt贸remu mo偶liwe b臋dzie odrzucenie przeciwnika uderzeniem no偶a na dan膮 odleg艂o艣膰.


  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Post贸w:981
  • GG:
Offline

Napisano 09.07.2015 20:04

Mam takie co艣:

 

public odrzuc(attacker,victim)
{
    new iWeapons[32], iNum, pWeapons
    pWeapons = get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
    
    if(iWeapons[i] == CSW_KNIFE)
    {
        new Float:vOrigin[3],Float:aOrigin[3];
        new Float:Vec[3];
        
        pev(attacker,pev_origin,aOrigin);
        pev(victim,pev_origin,vOrigin);
        
        for(new i=0;i<3;i++)
            Vec[i]=vOrigin[i]-aOrigin[i];
        Vec[2]=100.0;
        
        set_pev(victim,pev_velocity,Vec);
    }
}


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Post贸w 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych