Witam, tak jak w temacie: Czy klasa jest poprawnie napisana?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Kapitan (P)"; new const opis[] = "Klasa premium, 1/1 z AWP | 1/4 z HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Klasa %s zostala stworzona przez xxx", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.07.2015 13:02