Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja Klasy COD:D


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 09.07.2015 08:16

Sypie 1 błąd;

codclass_mag_powietrza.sma(90) : error 088: number of arguments does not match definition

Prosiłbym o naprawienie, kompilacje a następnie wytłumaczenie 

Załączone pliki


Użytkownik skorpius edytował ten post 09.07.2015 08:18

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 09.07.2015 09:36

Teraz powinno być dobrze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 09.07.2015 18:02

Usunąłeś linijkę którą celowo dodałem by osiągnąć to co zamierzałem, ty poszedłeś na łatwiznę i usunąłeś to zamiast połączy to prawidłowo.

 

Czekam dalej.

 

Sp, jak się nazywa(tak fachowo) piramida z public tzn. Jedno działanie uruchamia public który gdy zadziała prawidłowo uruchamia kolejny,,?


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.07.2015 18:09

Nie podajesz parametrów więc się dziw, że krzyczy kompilator...

ham_postTakeDamage()
public ham_postTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Troszkę się różnią :D Uzupełnij parametry.

 

Chyba, że chcesz żeby inne pluginy złapały to, że chcesz wykonać TakeDamage, wtedy użyj ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


  • +
  • -
  • 1

#5 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 09.07.2015 20:17

O dziwo zadziałało nie mam pojęcia na jakiej zasadzie ale działa,


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.07.2015 20:42

Co zadziałało, co zrobiłeś, mów, może to nie zamierzony efekt, a ja odpowiem na pytania :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych