Witam,
siedzę już ze 3 dni nad tym i nie wiem...
Ten kod nie zadaje obrażeń:
public plugin_init() { cod_register_perk(nazwa, opis, 40, 120); } public cod_class_enabled(id, wartosc) { used[id] = false wartosc_p[id] = wartosc; } public cod_perk_used(id) { if(used[id]) { return PLUGIN_CONTINUE; } fala(id); used[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } public fala(id) { new entlist[33], pid, num; num = find_sphere_class(id, "player", 400.0, entlist, 32); for (new i = 0; i < num; i++) { pid = entlist[i] if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, wartosc_p[id], 1<<1); } }
Najpierw myślałem, że coś się gryzie, ale nie! Wyłączyłem wszystkie perki oprócz tego, napisałem klasę na testy (nic nie miała, taka pusta) i dalej to samo, potem zakomentowałem kod, bo myślałem, że może to coś z nim nie tak...
Ciekawe jest to, że słychać jakby gracz oberwał, rusza mu ciałem, ale obrażeń nie zadaje.
Temat przewijał się parę razy na forum, ale nie został rozwiązany, osobiście spotykam się z tym pierwszy raz.
Dałem nawet komunikat w pętli graczowi, który obrywa. Komunikat się pokazuje, a obrażenia nie zadają.
Używam AMXX 1.8.3 build 3xxx (nie pamiętam, który to numerek, ale ten starszy)