Witam,
zauważyłem, że coś nie styka z niewidzialnością w cod mod, wniknąłem głębiej i znalazłem - niewidzialność pierwotna zostaje nadpisana przez coś innego (np z perku, sklepu)
Jak napisać taki system, który będzie zarządzać tym wszystkim?
Wiem, że to musi być w jednym pluginie (zrobiłem natyw już)
public UstawRendering(id, ile) { if(rendering_gracza[id] > ile) { rendering_gracza[id] = ile ZastosujRender(id) } } public ZastosujRender(id) { if(g_statystyki[id][KAMUFLAZ] < rendering_gracza[id]) fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, g_statystyki[id][KAMUFLAZ]); else fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, rendering_gracza[id]); }
To by działało, gdyby nie jeden fakt - w tym cod mod jest statystyka, sklep, perki, klasy - wszystko ma niewidzialność...
W tej chwili kod porównuje niewidzialność z bieżącą i jeżeli mniejsza to ustawia, ale jest błąd:
Mam klase, która ma 150 widoczności (widoczność ustawiana w cod_class_enabled)
Nabijam jakiś tam poziom i dowalam wszystko w statystyke niewidzialność.
Odradzam się i co widze? A no to, że kod działa, widoczność jest ta ze statystyki, a nie z klasy
Ale resetuje punkty i co? G**** Widoczność jest normalna... 255, nie ta z klasy (klasa miała 170), a powinna być z klasy
Jak to zrobić, taką porównywarkę? Myślałem, żeby trzymać gdzieś stary render gracza, ale jak to resetować potem itp.
Problem jest typu - wymyśl algorytm,
jeżeli coś niezrozumiałe to pytać