Łap coś po mojemu :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
public respawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
set_task(10.0,"gift",id)
}
}
public client_authorized(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
set_task(10.0,"gift",id)
}
}
public gift(id)
{
for(new id=0;id<33;id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
{
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_smokegrenade")
}
}
}
Moje tez dziala tylko autor twierdzi, ze nie . Moge wiedziec na co ta petla? Skoro odrodzenie wykonuje sie u wszystkich graczy a autoryzacja klienta jest na biezaco. Teraz z tego co widze bedzie dawac wszystkim ktorzy zyja i sa w tt, ale tylko gdy jest ktos z flaga na serwerze. Fiu fiu..
Ma pierwszy rzut oka twoje też powinno działać bardzo dobrze, lecz autor twierdzi, że nie działa, więc chciałem coś dodać od siebie, nw jakoś tak mi przyszło do głowy by zrobić pętle lecz to co mówisz jest prawdą.
To już powinno dobrze działać:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
public respawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
set_task(10.0,"gift",id)
}
}
public client_authorized(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
set_task(10.0,"gift",id)
}
}
public gift(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
{
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_smokegrenade")
}
}
Użytkownik WeBsteR edytował ten post 05.07.2015 11:26