Witam. Jak stworzyć byt przez który można przenikać a przy którym wywołuje się funkcja:
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");
Ustawiałem tak:
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
ale niestety po tym funkcja dotyku nie działała.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.07.2015 13:48
Witam. Jak stworzyć byt przez który można przenikać a przy którym wywołuje się funkcja:
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");
Ustawiałem tak:
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
ale niestety po tym funkcja dotyku nie działała.
Napisano 01.07.2015 16:28
to moze ustawiac solidnosc bytu przy dotyku ?
Napisano 01.07.2015 17:08 Najlepsza odpowiedź
SOLID_NOT
na
SOLID_TRIGGER
Napisano 01.07.2015 20:18
// NOTE: Some movetypes will cause collisions independent of SOLID_NOT/SOLID_TRIGGER when the entity moves // SOLID only effects OTHER entities colliding with this one when they move - UGH! #define SOLID_NOT 0 // No interaction with other objects #define SOLID_TRIGGER 1 // Touch on edge, but not blocking #define SOLID_BBOX 2 // Touch on edge, block #define SOLID_SLIDEBOX 3 // Touch on edge, but not an onground #define SOLID_BSP 4 // BSP clip, touch on edge, block
hlsdk_const.inc twym przyjacielem (y)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych