Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stworzenie bytu przez który można przechodzić


Najlepsza odpowiedź NoLiFeR, 01.07.2015 17:08

SOLID_NOT

na

SOLID_TRIGGER

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 01.07.2015 13:48

Witam. Jak stworzyć byt przez który można przenikać a przy którym wywołuje się funkcja:

register_touch("Mine", "player",  "DotykMiny");

Ustawiałem tak:

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);

ale niestety po tym funkcja dotyku nie działała.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 01.07.2015 16:28

to moze ustawiac solidnosc bytu przy dotyku ?


  • +
  • -
  • 1

#3 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.07.2015 17:08   Najlepsza odpowiedź

SOLID_NOT

na

SOLID_TRIGGER


  • +
  • -
  • 1

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2015 20:18

// NOTE: Some movetypes will cause collisions independent of SOLID_NOT/SOLID_TRIGGER when the entity moves
// SOLID only effects OTHER entities colliding with this one when they move - UGH!
#define	SOLID_NOT                       0           // No interaction with other objects
#define	SOLID_TRIGGER                   1           // Touch on edge, but not blocking
#define	SOLID_BBOX                      2           // Touch on edge, block
#define	SOLID_SLIDEBOX                  3           // Touch on edge, but not an onground
#define	SOLID_BSP                       4           // BSP clip, touch on edge, block

hlsdk_const.inc twym przyjacielem (y)


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych