Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Limit statystyk vipa i gracza.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 01.07.2015 13:24

Witam, próbowałem zrobić żeby vip miał zwiększony limit statystyk albo go wgle nie miał. Próbowałem tak zrobić ale coś nie działa:

case 0: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/10) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:AW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/5) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:AW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
}

Za każdą pomoc +.


  • +
  • -
  • 0

#2 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 02.07.2015 11:50

if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Snajper(premium)") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Strzelec Wyborowy(premium)"))   <--- Nazwy kas które są na flagę.

limit_int = 150;

else limit_int = 300;



if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_int)

{

inteligencja_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

 else client_print(id, print_chat, "[COD:AW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}

 

Prochę innaczej niż prosiłeś ale nic innego nie znalazłem.


Użytkownik skorpius edytował ten post 02.07.2015 11:51

  • +
  • -
  • 1

4680134.png


#3 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2015 12:24

Nie przejdzie tak.

 

 

Załączone miniatury

  • cod.png

  • +
  • -
  • 0

#4 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 02.07.2015 13:32

new limit_int;

 

dodaj


  • +
  • -
  • 1

4680134.png


#5 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2015 14:41

Zapomniałem -,-. To samo jest co moim sposobem. :/ Da się naładować zamiast 50 to 100 ale jak jest powyżej 50 to piszę na chat limit osiągnięty.


Użytkownik protypek edytował ten post 02.07.2015 14:42

  • +
  • -
  • 0

#6 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 02.07.2015 16:09

to inaczej; sam rozkminiłem:

 

new limit_int;
 
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "[VIP]Czarno Ksieznik") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Mag Lodu") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Mag Ognia")) (klasy premium)
limit_int = 120;
 
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos2") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos3"))  (klasy zwykłe)
limit_int = 40;
 
Sprawdzone działa

  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych