Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Render widocznosci do klasy od lvl

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 29.06.2015 21:34

Co tu jest źle , bo mi nie pomkiluje

public SpawnedEventPre(id){
	if(ma_klase[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			if (cod_get_user_level( id ) >= 15)
				if (cod_get_user_level( id ) < 40)
				{
					SpawnedEventPre20(id);
				}
				else
				if (cod_get_user_level( id ) >= 40)
					if (cod_get_user_level( id ) <= 112)
					{
						SpawnedEventPre40(id);
					}
				}
			}
		}
	}
}
public SpawnedEventPre20(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150);
}
public SpawnedEventPre40(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 90);
}

a to z kompilacji 

codclass_komandos.sma(82) : error 054: unmatched closing brace
codclass_komandos.sma(90) : error 075: input line too long (after substitutions)

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 29.06.2015 21:38


pomkiluje

:^D

 

1. Za dużo nawiasów zamykających }

2. Za długa linia.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 29.06.2015 21:41

Pomysł jakiś na skrócenie tego masz?

cod_class_enabled

mi się buguję  klasa z każdym lvl ma taki render


Użytkownik skorpius edytował ten post 29.06.2015 21:43

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#4 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 29.06.2015 22:12

public Spawn(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        new level = cod_get_user_level(id)
        if(level >= 15 && level <= 39)
        {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150);
        }
        else
        {
            if(level >= 40 && level <= 112)
            {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 90);
            }
        }
    }
}

do:

cod_class_disabled

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#5 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 02.07.2015 11:52

do zamknięcia problem uległ rozwiązaniu. 


  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych