Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Funkcja /dodaj do GameMenu i wyłącz HUD z GWM ~ DarkGL

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TenoreK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 28.06.2015 13:35

 Witam wszystkich forumowiczów,

 

Ostatniego czasu analizowałem silnik niedawno wydanego moda GWM. Napotkałem tam dwie funkcje, które bardzo mnie zainteresowały. Chciałbym aby znalazły one miejsce w moim Call Of Duty mod. Potrzebna jest tutaj jednak wasza pomoc. Z amxx dopiero zaczynam, co nieco umiem już zrobić, ale czasami brakuje wiedzy i umiejętności.

 

Tutaj jest funkcja, która dodaje serwer do gamemenu gracza jednocześnie dając mu za to nagrodę:

 

Na początku pluginu:

register_clcmd( "say /dodaj" , "dodajFunc" );

public dodajFunc

public dodajFunc( id ){
	new szKey[ 256 ] ,
		szValue[ 16 ];
	
	#if defined SAVE_BOTH
	new szAuth[64];
	get_user_authid(id,szAuth,charsmax(szAuth))
	
	if(is_steam(szAuth))	formatex( szKey , charsmax( szKey ) , "%s" ,  szAuth);
	else					formatex( szKey , charsmax( szKey ) , "%s" , nazwa_gracza[id]);
	
	#endif
	
	nvault_get( gVaultDodaj , szKey , szValue , charsmax( szValue ) );
	
	new iValue	=	str_to_num( szValue );
	
	if( !iValue ){
		
		num_to_str( 1 , szValue , charsmax( szValue ) );
		
		nvault_set( gVaultDodaj , szKey , szValue );
		
		giveExp( id , 1000 );
		
		ColorChat( id , GREEN , "[GWM]^x01 Dodales serwer do gamemenu dlatego otrzymales 1000 expa" );
	}
	else{
		ColorChat( id , GREEN , "[GWM]^x01 Juz tego uzywales" );
	}
	
	server_cmd( "addMenu %d" , id );
	server_exec();
}

A tutaj funkcja, która wyłącza HUD.

 

Na początku:

register_clcmd("say /hud","hud")

public hud

public hud(id)
{
    bHud[id] = !bHud[id];
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

I tutaj jeszcze znalazłem takie coś w public PokazInformacje. Jeżeli dobrze kojarzę, to if(!bHud[id]) jest tutaj bardzo znaczące.

if(!bHud[id])
{
        new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
        new szTmp[64];
        formatex(szTmp,charsmax(szTmp),"[Zdrowie: %d]",get_user_health(id));
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f %%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %i]^n%s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],fProcent,poziom_gracza[id],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],iWytrzymaloscItemu[id],get_user_health(id) > 255 ? szTmp : "")
    }

I teraz małe podsumowanie. Chciałbym abyście pomogli złożyć mi plugin lub dostosować owe funkcje do silnika nowego COD'a. Jeżeli ktoś będzie potrafił, to niech mi wytłumaczy działanie owych funkcji. Nie chcę dostać wyłącznie gotowca, oprócz niego chciałbym nabyć jakąś wiedzę.

 

P.S Jeżeli nie ten dział, to najmocniej przepraszam.

 

Z poważaniem,

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych