Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

[KOSZ] BulletDmg

biohazard

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brybdol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 26.06.2015 08:46

Siema, potrzebuje zmodyfikowany buletdmg dla VIpa, ktory bedzie dzialal tylko u graczy z flaga "t" Chodzi o to, aby pokazywal ile posotalo HP zombie, a nie ile zadalismy.Znalalzem cos takiego w necie:

#include <amxmodx>



public plugin_init() {

	register_plugin("Damage Done", "1.0", "wrea");

	

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0"); 

}



public on_damage(id) 

{

	new attacker = get_user_attacker(id); 

	

	if(is_user_connected(attacker) && is_user_alive(id)) 

		client_print(attacker, print_center, "HP: %d", get_user_health(id));	

}


        if(has_flag(id, "t"))
	       client_print(id, print_chat, "Masz flagę a, b lub c");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2015 08:57

Masz w generatorze vipa opcje bullet damage wybierasz flage generujesz i masz samo bullet damage pod flage..

 

Tutaj gotowe.

#include <amxmodx>

new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public damage(id){
	new attacker=get_user_attacker(id);
	new damage=read_data(2);
	
	if(g_Vip[id]){
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
		ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
	if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Brybdol

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 26.06.2015 09:11

Czytasz ze zrozumieniem ? "Chodzi o to, aby pokazywal ile pozostalo HP zombie, a nie ile zadalismy"


Użytkownik Brybdol edytował ten post 26.06.2015 09:20

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2015 10:09

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych