Witam. Mam problem z kompilacją pluginu scoutday na jb by cypis. Podczas kompilacji wyskakują błędy
Spoiler
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 155
Error: Invalid expression, assumed zero on line 155
Error: Undefined symbol "OnGameHudEnd" on line 155
Error: Invalid expression, assumed zero on line 175
Error: Undefined symbol "CurWeapon" on line 175
Error: Undefined symbol "id" on line 181
Warning: Expression has no effect on line 181
Warning: Expression has no effect on line 181
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 181
Error: Invalid expression, assumed zero on line 181
Error: Too many error messages on one line on line 181
Compilation aborted.
8 Errors.
Could not locate output file C:\Users\lolex\Desktop\Nowy folder (2)\jail_polowanie(stare).amx (compile failed).
starałem się je jakoś naprawić, ale już nie mam pomysłów o co może chodzi.
Tutaj .sma pluginu
Spoiler
- #include <amxmodx>
- #include <amxmisc>
- #include <jailbreak>
- #include <fakemeta>
- #include <fun>
- #include <cstrike>
- #define PLUGIN "ScoutDay"
- #define VERSION "1.0"
- #define AUTHOR "LoLeX"
- new id_zabawy;
- new bool:g_hs_mode;
- new g_fwid
- new id_awp, ModActive;
- public plugin_init() {
- register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
- id_zabawy = jail_register_game("ScoutDay"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
- register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
- register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
- }
- public plugin_precache()
- {
- precache_model("models/p_scout1.mdl");
- precache_model("models/w_scout1.mdl");
- precache_model("models/v_scout1.mdl");
- precache_model("sound/weapons/scout_bolt.wav");
- precache_model("sound/weapons/scout_clipin.wav");
- precache_model("sound/weapons/scout_clipout.wav");
- precache_model("sound/weapons/scout_fire-1.wav");
- }
- public OnLastPrisonerShowWish(id)
- {
- OnRemoveData(id_zabawy);
- }
- public OnRemoveData(day)
- {
- if(day == id_awp)
- {
- unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
- g_hs_mode = false
- ModActive = false
- }
- }
- /*
- setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
- setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
- setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
- setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
- setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
- setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
- setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
- setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
- */
- public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
- {
- static szTime[12];
- if(day == id_zabawy)
- {
- format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-40); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
- formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja scouta bez zooma i walcza miedzy soba^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
- szInfo = "Dzisiaj jest ScoutDay"; //ustawia inforamcje na hud
- jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
- jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt
- jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
- setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
- setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
- setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
- setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
- setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
- setting[7] = 1; //nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
- }
- }
- public OnDayStartPost(day)
- {
- if(day == id_zabawy)
- {
- jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
- jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
- for(new i=1; i<=32; i++){
- if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1 ){
- strip_user_weapons(i);
- give_item(i, "weapon_scout");
- cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 90);
- cs_set_user_zoom(i, CS_SET_NO_ZOOM, 0);
- }
- }
- }
- public OnGameHudEnd()
- {
- if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
- {
- set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
- show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
- jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
- for(new i=1; i<=MAX; i++)
- {
- if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
- continue;
- strip_user_weapons(i);
- give_item(i, "weapon_scout");
- }
- }
- }
- public CurWeapon(id)
- {
- new weapon = read_data(2);
- if(weapon == CSW_SCOUT) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
- {
- set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_scout1.mdl")
- set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_scout1.mdl");
- }
- }
- }
- public fw_SetModel(entity, model[])
- {
- if(!pev_valid(entity))
- return FMRES_IGNORED
- if(!equali(model, "models/w_scout.mdl"))
- return FMRES_IGNORED;
- engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_scout1.mdl")
- return FMRES_SUPERCEDE
- }
Użytkownik LoLeX971 edytował ten post 15.06.2015 16:51