Dzien dobry a moze juz nawet dobry wieczor.
Chcialem prosic o fachowa odpowiedz i moze jakies male wytlumaczenie czy jest takie cos w ogole mozliwe.
Mam zainstalowanego diablo moda 5.9l i admini na moim serwerze odwiecznie banowali za 16 bitowa grafike.
Gralem juz dawniej na 16 bitach i nigdy nie zauwazalem znacznej roznicy miedzy 16bit a 32 bit (przynajmniej jesli chodzi o ninje)
Wyslalem wyniki (zdjecia zrobione ninji) na forum i pokazalem, ze nie widac zadnej roznicy.
Jeden z adminow dal odpowiedz wskazujac, ze ninja na 16 bitach jest znakomicie widoczny i pokazal mi zdjecie:
OpenGL 16-bit
zobaczcie jak na tym drugim widać daleko biegnącego ninje.
Jak dla mnie to wyglada tak samo jak na 16bitach ale moze ktos sie lepiej zna i cos mi powie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Diablo mod, ninja i 16 bit
Temat rozp. ZiuTeK, 22.09.2009 22:51
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.09.2009 22:51
#2
Napisano 23.09.2009 08:37
Nie wiedze roznicy, a na pewno nie takiej by dawac za to bany czy cos
Za soft ban i wszystko jasne ;>
Za soft ban i wszystko jasne ;>
#3
Napisano 23.09.2009 13:22
Softy da się wyeliminować VRCP Sniffera
Tu faktycznie dużo ludzi się pluję o 16 bitów
Różnica praktycznie żadna, jednak to czy gracz widzi ninje dużo zależy od monitora
Na starym CRT 9 letnim widać prawie jak gracza:PP na już 2 letnim monitorku prawie wcale
Tu faktycznie dużo ludzi się pluję o 16 bitów
Różnica praktycznie żadna, jednak to czy gracz widzi ninje dużo zależy od monitora
Na starym CRT 9 letnim widać prawie jak gracza:PP na już 2 letnim monitorku prawie wcale
#4
Napisano 23.09.2009 21:30
bany za 16 bit powinny byc na serwerach TP poniewaz 16 bit = gorsza jakosc smoke czyli wieksza widocznosc
na diablo ninja nie jest zupelnie widoczne. Zawsze cos tam widac a karac sie powinno za grafike software poniewaz jak ktos ustawi na ta grafike to widac ninje jako normalne postacie gry.
na diablo ninja nie jest zupelnie widoczne. Zawsze cos tam widac a karac sie powinno za grafike software poniewaz jak ktos ustawi na ta grafike to widac ninje jako normalne postacie gry.
#5
Napisano 28.09.2009 00:58
na moim serwerze jest blokada software ale raz napisalem do kolesia ktory (prawdopodobnie widzial ninja) ze 16-bitow jest zabronione a on odparl "niewiedzialem" ale po jego grze bylo widac ze widzi ninje. teraz na steamie probowalem na 16 bitach grac ale bez roznicy. tylko ze jak gralem kiedys na NS na 16 bitach na diablo to byla duza roznica. moze ktos wreszcie powie czy na 16 bitach widac ninje czy nie.
PS. oprocz OpenGL i Software u kolegi widzialem rowniez inna "opcje" ale niepamietam jaka to byla.
PS. oprocz OpenGL i Software u kolegi widzialem rowniez inna "opcje" ale niepamietam jaka to byla.
#6
Napisano 28.09.2009 01:01
D3DPS. oprocz OpenGL i Software u kolegi widzialem rowniez inna "opcje" ale niepamietam jaka to byla
#7
Napisano 29.09.2009 19:25
bo ten koles miał podele podmienione
#8
Napisano 03.12.2009 19:35
Przepraszam, że wyciągam temat spzed 2-óch miesiecy, ale jakoś wcześniej nie zauważyłem.
Ja robiłem te screeny i troche źle ZiuTeK napisał. Bo dał tylko screeny z 16-bit, więc nie ma co porównywać.
Pełne to tak wygląda:
OpenGL 16-bit
zobaczcie jak na tym drugim widać daleko biegnącego ninje.
OpenGL 32-bit
a tu nawet po dokładnym przyjrzeniu się, ledwo widać
naprawdę, jak się człowiek przyzwyczai i zmini na 16-bit to można powiedzieć, że ich "normalnie" widzi. Przynajmniej w moim przypadku tak jest.
Ustosunkuje sie do poprzednich wypowiedzi także: monitor 15LCD w laptopie, steam.
[ Dodano: 05-12-2009, 18:44 ]
I pytanie. Czy naprawdę nie widzicie teraz żadnej róznicy ?
Ja robiłem te screeny i troche źle ZiuTeK napisał. Bo dał tylko screeny z 16-bit, więc nie ma co porównywać.
Pełne to tak wygląda:
OpenGL 16-bit
zobaczcie jak na tym drugim widać daleko biegnącego ninje.
OpenGL 32-bit
a tu nawet po dokładnym przyjrzeniu się, ledwo widać
naprawdę, jak się człowiek przyzwyczai i zmini na 16-bit to można powiedzieć, że ich "normalnie" widzi. Przynajmniej w moim przypadku tak jest.
Ustosunkuje sie do poprzednich wypowiedzi także: monitor 15LCD w laptopie, steam.
[ Dodano: 05-12-2009, 18:44 ]
I pytanie. Czy naprawdę nie widzicie teraz żadnej róznicy ?
#9
Napisano 07.12.2009 23:45
bo tak kazdy ma
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych