Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PTB - źle przerzuca graczy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 09.06.2015 19:56

Jak w temacie, ptb źle przerzuca graczy, czasem potrafi być 12 vs 7...

 

Poza tym, mam ustawiony że ma być max 14 graczy na drużyne, a gdy jest 10 graczy w drużynie to ze specta nikt nie może dołączyć tylko musze przerzucać...

 

To mój ptb.cfg

echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
			  
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 3

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity	1

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "o"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    off 	// ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   1		// liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn 
amx_ptb limitmin     3		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      14	        // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      1		//  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   0		// number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      1		// ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5		// liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off	//  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off 	// zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on		// przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  1		// liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1		// relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   2		// relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  1		// liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off 	//  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off 	//  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off	// oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off	// oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off	// uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    4		// maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     1		// maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5	// minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0	// maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0	// super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50		// maksymalna ilosc zabic + smierci zanim wynik jest dzielony przez PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2		// divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached





#2 pac0

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 10.06.2015 10:07

Tez miałem z tym problem ale zapomniałem jak sobie z tym poradziłem. 

 

Zobacz w "serwer.cfg"        nie w ptb.cfg

 

mp_autoteambalance "1"

 

Jeszcze jakaś Komeda była za to odpowiedzialna ale nie moge sobie przypomnieć 

 

 

 

możliwe ze coś pomoże 


  • +
  • -
  • 0

#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 10.06.2015 13:22

Tez miałem z tym problem ale zapomniałem jak sobie z tym poradziłem. 

 

Zobacz w "serwer.cfg"        nie w ptb.cfg

 

mp_autoteambalance "1"

 

Jeszcze jakaś Komeda była za to odpowiedzialna ale nie moge sobie przypomnieć 

 

 

 

możliwe ze coś pomoże 

 

mp_limitteams "0"
mp_autoteambalance "0"

 

Te dwa cvary mam ustawione na 0.

 

Wiem że jest jeszcze plugin tbm.amxx który działa podobnie jak ptb, lecz go nie mogę znaleźć.



#4 pac0

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 10.06.2015 14:51

 Ja mam w serwer.cfg 

 

 

Ustawione:

mp_limitteams "1"

mp_autoteambalance "1"

 

 

Spróbuj tak ustawić możne to coś da, z tego co wiem mi dało i działa poprawnie 

 

A tu masz moje ptb.cfg

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      32       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      1        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  1        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    4        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

  • +
  • -
  • 0

#5 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 10.06.2015 18:22

 

 Ja mam w serwer.cfg 

 

 

Ustawione:

mp_limitteams "1"

mp_autoteambalance "1"

 

 

Spróbuj tak ustawić możne to coś da, z tego co wiem mi dało i działa poprawnie 

 

A tu masz moje ptb.cfg

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      32       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      1        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  1        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    4        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

 

Niestety nie pomogło, dalej jest to samo.



#6 pac0

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 11.06.2015 14:42

ale ustawiłes to w serwer.cfg??


Nie mogę edytować : Spróbuj możne zainstalować inne PTB
  • +
  • -
  • 0

#7 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 11.06.2015 21:57

Nie mogę edytować : Spróbuj możne zainstalować inne PTB

Inne ptb? nie znalazłem. Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.



#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.06.2015 15:10

Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.

I nie znajdziesz, bo po prostu tego nigdzie nie ma, no chyba że wersja na SM.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 14.06.2015 16:37

 

Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.

I nie znajdziesz, bo po prostu tego nigdzie nie ma, no chyba że wersja na SM.

 

 

Więc jak mam naprawić to PTB? Wciąż źle przerzuca graczy.

 

Teraz mam też problem z mapą de_nuke, ponieważ może grać max 10 graczy w drużynie i ludzie ze specta nie mogą dołączyć. Spawny dodałem ale jest to samo.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych