Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ewelinka sound! Dodanie ZEpo wpisaniu yo leci dzwiek z siema


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 22.09.2009 13:29

Witam! Prosilbym aby ktos dodal do pluginu ewelinka_sound takiej opcji ze po wpisaniu na czacie yo leci dzwiek siema! Kod sma do ewelinki:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
	"misc/elo.wav",
	"misc/siema.wav",
	"misc/siemano.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
	"misc/tk1.wav",
	"misc/tk2.wav",
	"misc/tk3.wav",
	"misc/tk4.wav"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say elo",   "say_elo_handle")
	register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
	register_clcmd("say siemano",   "say_siemano_handle")
	
	g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{   
	for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
	{   
		if(!precache_sound(g_sounds[i]))
		{
			log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
			pause("ad")
		}
	}
	
	for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
	{
		if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
	{
		log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
		pause("ad")
	}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
	play_sound(id, 0)
}

public say_siema_handle(id)
{
	play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
	play_sound(id, 2)
}

public play_sound(id, soundid)
{
	static buffer[64]

	format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

	if(is_user_alive(id))
	{
		for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
		{
			if(is_user_connected(i))
			{
				console_cmd(id, "spk %s", buffer)
			}
		}
	}
	else
	{
		for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
			{
				console_cmd(id, "spk %s", buffer)
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
	if(TA)
	{
		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 22.09.2009 13:34

Pod linijką
register_clcmd("say siemano",   "say_siemano_handle")
Dopisz linijkę :
register_clcmd("say yo", "say_siema_handle")
i wszystko ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych