Witam. Mam pytanie czy klasa jest dobrze napisana?
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nano"; new const opis[] = "1/3 z scouta,full niewidka gdy kuca na nozu,400/800 grawitacji."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = -99; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Balian3D"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "Klasa wykonana przez Balian3D"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Balian3D edytował ten post 31.05.2015 23:36