y0.
Co jest nie tak z tym?
public Action:OnWeaponSwitch(id, weapon) { if(!active[id]) return 0; if(weapon == weapon_knife) { SetEntityRenderMode(id, RENDER_NONE); } else { SetEntityRenderMode(id, RENDER_NORMAL); } return Plugin_Continue; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź SzYma , 30.05.2015 13:27
public Action:OnWeaponSwitch(client, weapon){ if(active[client]){ decl String:sWeapon[32]; GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if(StrEqual(sWeapon, "weapon_knife")){ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE); } else{ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL); } } }Przejdź do postu
Napisano 30.05.2015 09:02
y0.
Co jest nie tak z tym?
public Action:OnWeaponSwitch(id, weapon) { if(!active[id]) return 0; if(weapon == weapon_knife) { SetEntityRenderMode(id, RENDER_NONE); } else { SetEntityRenderMode(id, RENDER_NORMAL); } return Plugin_Continue; }
Napisano 30.05.2015 10:33
Nie działa?
Na początku zobacz czy event odpala się jak trzeba. Dodaj tam jakiś tekst do wypisania na czacie na początku funkcji i jeden wewnątrz tego if'a:
if(weapon == weapon_knife) { SetEntityRenderMode(id, RENDER_NONE); }
Daj znać co i jak.
Napisano 30.05.2015 13:27 Najlepsza odpowiedź
public Action:OnWeaponSwitch(client, weapon){ if(active[client]){ decl String:sWeapon[32]; GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if(StrEqual(sWeapon, "weapon_knife")){ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE); } else{ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL); } } }
Sprzedam paczkę CodMod!
Plugin !free na DeathRun
C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby
OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie
Napisano 30.05.2015 13:37
Dzięki panowie za odp, z mojej strony to też niedopatrzenie ale może komuś się to przyda
Napisano 04.06.2015 21:51
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych