Witam,
Potrzebuję dobrego sposobu na zapisanie broni które gracz posiada, zabranie mu ich a następnie oddanie po 5 sekundach.
Największy problem jest z ostatnim, oddaniem broni.
//Zapisanie broni to nie problem new iWeapons[32], iNum, pWeapons pWeapons = get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) //Zabranie broni również nim nie jest strip_user_weapons(id)
Bronie są zapisywane jako CSW_ a bronie mogę dać tylko przy pomocy weapon_. Sugestie?
Niby można zrobić w ten sposób (mniej więcej):
new iWeapons[32], iNum, pWeapons, szWpnName[32] pWeapons = get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) for(new i=0;i<iNum;i++) { switch(pWeapons) { case CSW_KNIFE: { copy(szWpnName, charsmax(szWpnName), "weapon_knife"); } case CSW_GLOCK18: { copy(szWpnName, charsmax(szWpnName), "weapon_glock18"); } } } give_item(id, szWpnName);
Ale nie wygląda on najlepiej, za dużo zbędnego kodu mi się wydaje.
Albo...
new iWeapons[32], iNum, szWpnName[32]; get_user_weapons(id, iWeapons, iNum); for(new i=0;i<iNum;i++) { get_weaponname(iWeapons[i], szWpnName, charsmax(szWpnName)); } give_item(id, szWpnName);
No i okazało się że ostatnie rozwiązanie jest najlepsze, z lekką poprawką.
Użytkownik oeN. edytował ten post 20.05.2015 20:52