Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Ciągłe wyświetlanie się informacji "Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!"

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2015 23:08

Witam

 

Mam problem związany z awansami klas, a dokładnie gdy gram jakąś klasą co ma założmy od 500 lvl  awans na wyższą klasę no to jak zdobędę ten lvl to im wyżej wbijam lbl to ciąglę się pokazuje ta informacja że awansowałem na klasę. Jak zrobić żeby informacja pojawiała się tylko raz przy 500 lvlu ?? KOD (nwm czy ten ale jak coś to poda inny jak będzie potrzeba) :

public SprawdzPoziom(id)
{   
   if(!is_user_connected(id))
      return;
   
   new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
   
   new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
   
   while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
   {
      poziom_gracza[id]++;
      punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
      zdobyl_poziom = true;
   }
   
   while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
   {
      poziom_gracza[id]--;
      stracil_poziom = true;
   }
   
   if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
   {
      poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
      ResetujPunkty(id);
   }
   
   if(stracil_poziom)
   {
      ResetujPunkty(id);
      set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
   }
   else if(zdobyl_poziom)
   {
      punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
      set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
      client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
   }
   
   ZapiszDane(id);

      if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
   {
      if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
      {
         set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
         ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
         ZapiszDane(id);
      }
   }
}


#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 20.05.2015 12:37

A tak ?

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 SocketS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.05.2015 22:33

Podczas kompilacji wyskakuje

Error: Undefined symbol "cod_get_user_lvl" on line 1453
if(cod_get_user_lvl(id)>=500 ,poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych