Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ataki na serwer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fes

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 19.05.2015 04:40

Witam mam problem z jakimiś dzieciakami, ktoś pinguje mi serwer

NET_QueuePacket: Oversize packet from
same IP tak do 10mb

 

Mam zainstalowane na serwerze

Spoiler

 

Nic nie pomaga ktos sie bawi od paru miesiecy dzien w dzien

 

Ma ktoś pomysł jak temu zaradzić?

Nawet Hosting nic nie może poradzić


  • +
  • -
  • 0

#2 Hydro Dioxide.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieważne
Offline

Napisano 19.05.2015 07:28

Lista exploitów i ich rozwiązania

Exploit UnUTF8Chars
Konsekwencje: Serwer zawiesi się z błędem: Values must be valid utf8 text
Rozwiązanie: Zainstaluj Dproto dproto_0_9_391 lub nowsze

Exploit FragmBuf
Konsekwencje: Przy połączeniu nowego gracza serwer wywala się z błędem SZ_GETSPACE: Overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on net_message
Rozwiązanie: Zainstaluj Dproto dproto_0_9_391 lub nowsze

Exploit Fake Players
Konsekwencje: Połączenie dużej liczby botów które lagują serwer
Rozwiązanie: Dodać plugin który zakaże na łączenie więcej niż X graczy z tego samego IP
banip_fakes.sma
banip_fakes.amxx

Ochrona przed # w nazwie gracza oraz na czacie
Konsekwencje: Gracze zostaną rozłączeni z serwera z błędem Reliable Channel Overflowed
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
localizebugfix_2_3

darcode.com exploit
Konsekwencje: Exploit polega na łączeniu się bota z serwerem który poprzez wysyłanie odpowiednich zapytań crashuje serwer.
Rozwiązanie: Ustawić cvar (sv_allow_dlfile 0) dodając go do server.cfg

Exploit Buffer Overload v2
Konsekwencje: Serwer spamuje w konsoli i zawiesza się z błędem Ignoring invalid custom decal from *
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
cf_fix

Exploit Buffer Overload v3
Konsekwencje: Do serwera łączy się bot, serwer zaczyna lagować aż padnie.
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
fullupd_patch_mm_i386

Dzięki temu z powodzeniem możesz zabezpieczyć się przed dzieciakami. Co prawda nigdy serwer nie jest w 100% bezpieczny i jest narażony na dalsze ataki, ale na pewno trudniej będzie go wywalić.
PS. Google nie boli. :)

Użytkownik Hydro Dioxide. edytował ten post 19.05.2015 07:31

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję paczki Cod Mod/Only DD2/Zombie Mod etc.

Jesteś zainteresowany/a? Pisz.


#3 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 19.05.2015 07:37

To wszystko wlasnie mam ale i tak sa ataki, gdy by bylo mozna port zablokowac to by bylo po sprawie bo koncowka kazdego IP to :19 wszystko przez proxy jest robione


  • +
  • -
  • 0

#4 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 20.05.2015 18:40

Nie mam opcji edytuj wiec z Gory Przepraszam ze pisze post pod postem.

 

znalazlem takie cos tu ktos mial problem z atakami
http://c-s.net.ua/fo...topic67369.html
koncowka IP tzn port sie konczy :53 a moj :19

czy czasem w pluginie orpheu/functions/ jest plik NET_QueuePacket i tam jest taka pozycja

"value" : [0x55,0x8B,0xEC,0x81,0xEC,"*","*","*","*",0x53,0x8B,"*","*",0x56,0x57,0x33,0xFF,0x89,"*","*",0x85,0xFF]

ciekawe czy to nie sa porty i czy jak dodam ten port 19 czy cos zmieni


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych