Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

powłoka do cod_paczki

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 16.05.2015 12:06

Dodaj:

#include <fakemeta_util>

 

Zamień

public create_itm(id, id_item)
na ten

 

public create_itm(id, id_item)
{
    
    new Float:origins[3]
    pev(id,pev_origin,origins);
    new entit=create_entity("info_target")
    
    origins[0]+=50.0
    origins[2]-=32.0
    
    set_pev(entit,pev_origin,origins)
    entity_set_model(entit,modelitem)
    set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
    
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
    set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
    
    engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
        set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
        engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
    
    set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
    fm_set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
}

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2015 11:51

Witam. Jak dodać powłoke do cod_paczki? Czy to plugin?


  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 16.05.2015 12:06   Najlepsza odpowiedź

Dodaj:

#include <fakemeta_util>

 

Zamień

public create_itm(id, id_item)
na ten

 

public create_itm(id, id_item)
{
    
    new Float:origins[3]
    pev(id,pev_origin,origins);
    new entit=create_entity("info_target")
    
    origins[0]+=50.0
    origins[2]-=32.0
    
    set_pev(entit,pev_origin,origins)
    entity_set_model(entit,modelitem)
    set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
    
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
    set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
    
    engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
        set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
        engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
    
    set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
    fm_set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
}


Użytkownik Alelluja edytował ten post 16.05.2015 12:07

  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2015 12:17

A jak zmienić kolor to

tu?

fm_set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);

  • +
  • -
  • 0

#4 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.05.2015 12:22

A jak zmienić kolor to
tu?

fm_set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
Tak tutaj
  • +
  • -
  • 0

#5 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2015 12:23

Ok. Wielkie dzięki :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych