Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie twórcy klasy

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 16.05.2015 08:11

Podaj ten public:

 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Jeżeli masz taki sam jak tutaj to łap:

 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasy zrobione przez \wBalian3D^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2015 20:18

Witam. Mam takie pytanie, jak dodać do klasy twórcę ? Chodzi mi o to że jak wpiszemy /klasy mam tam cały opis to nad tym jest napisane np Klase wykonało amxx.pl


  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.05.2015 23:26

A sam klasę zrobiłeś? Zapodaj sma.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 ikE'

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:Disney Land
Offline

Napisano 16.05.2015 06:55

Zamiast pieprzyć się z czymś takim łatwiej dodać po prostu w public cod_class_enabled(id) na samym końcu, taką linijkę:

	ColorChat(id, GREEN, "[amxx.pl]: Klasa Shooter zostala stworzona przez patokalipsa. Milej gry!", nazwa);

Powinno to wyglądać mniej więcej tak:

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "[amxx.pl]: Klasa Shooter zostala stworzona przez patokalipsa. Milej gry!", nazwa);
}

Teraz po każdym wyborze tej klasy będzie pokazywało nam się info przez kogo została stworzona ta klasa.


Użytkownik ikE' edytował ten post 16.05.2015 07:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 16.05.2015 08:11   Najlepsza odpowiedź

Podaj ten public:

 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Jeżeli masz taki sam jak tutaj to łap:

 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasy zrobione przez \wBalian3D^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#5 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2015 09:43

O to mi Alleluja chodziło. Dzięki :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych