Witam. Mam problem w vipie z granatami. Otóż mam serwer JB i dodałam do vipa 2 losowe granaty co runde. Nie działa.. Co robić? Pomożecie mi?
Mam vip.sma , vip.amxx , ale to wiadomo .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.05.2015 17:46
Witam. Mam problem w vipie z granatami. Otóż mam serwer JB i dodałam do vipa 2 losowe granaty co runde. Nie działa.. Co robić? Pomożecie mi?
Mam vip.sma , vip.amxx , ale to wiadomo .
Napisano 13.05.2015 18:29
niestety nie wywróżę ci tego bo nie jestem wróżbitą.
pokaż kod to coś zaradzimy
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 13.05.2015 21:49
Kod z vip.sma?
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_HE (1<<24) #define FL_ONGROUND (1<<9) #define FL_WATERJUMP (1<<11) #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, skoki[33]; new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); g_Array=ArrayCreate(64,32); for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){ register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips"); } register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new szName[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName)); if(equal(g_Name, szName)){ return 0; } } ArrayPushString(g_Array,g_Name); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_footsteps(id,1); skoki[id]=1; set_user_health(id, get_user_health(id)+50); cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+20, 140), armortype); losoweGranaty(id, 2); } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] = 1; } } public losoweGranaty(id, losowe_granaty){ new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0); new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0); new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0); while(--losowe_granaty>=0){ new granat=random(3); switch(granat){ case 0:{ if(++henum>1){ cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1); } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } } case 1:{ if(++fbnum>2){ cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1); } else { give_item(id, "weapon_flashbang"); } } case 2:{ if(++sgnum>1){ cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1); } else { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } } } } } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ damage*=(100+10)/100; if(damagebits & DMG_HE){ damage*=(100+10)/100; } } } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public ShowVips(id){ return PLUGIN_CONTINUE; } public client_infochanged(id){ if(g_Vip[id]){ new szName[64]; get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName)); new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); if(!equal(szName,Name)){ ArrayPushString(g_Array,szName); new g_Size=ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } } } public plugin_end(){ ArrayDestroy(g_Array); } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public damage(id){ new attacker=get_user_attacker(id); new damage=read_data(2); if(g_Vip[id]){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1); ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage); } if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){ set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1); ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage); } } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_PreThink(id){ if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){ client_PreThinkVip(id); } } public client_PreThinkVip(id){ entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0); if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){ new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 13.05.2015 21:50
niestety nie wywróżę ci tego bo nie jestem wróżbitą.
pokaż kod to coś zaradzimy
Napisałam.
Napisano 14.05.2015 08:26
Coś było modyfikowane przez Ciebie ?
Napisano 14.05.2015 17:06
W jakim sensie modyfikowane?
Jeśli chodzi o dopisywanie , to nie.
Napisano 14.05.2015 18:09
Coś było modyfikowane przez Ciebie ?
Pisze drugi raz. Przepraszam , ale nie moge edytować poprzedniego postu , a chce żebyś widział , że napisałam.
Napisano 14.05.2015 18:09
Coś było modyfikowane przez Ciebie ?
Pisze drugi raz. Przepraszam , ale nie moge edytować poprzedniego postu , a chce żebyś widział , że napisałam.
Napisano 21.05.2015 14:46
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych