Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin na wyświetlanie się informacji w hud u ct zawsze przy rozpoczęciu rundy.

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2015 22:05

Witam.
Może mi ktoś napisać ten oto plugin ? Bardzo mi jest on potrzebny za pomoc + .

#2 Kowalsky

    master of disaster

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:424
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 03.05.2015 23:18

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "RoundStart CT MSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzegorz K."

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("hud_ct_text", "amxx.pl")
	register_cvar("hud_ct_red", "0")
	register_cvar("hud_ct_green", "255")
	register_cvar("hud_ct_blue", "0")
	register_cvar("hud_pos_x", "-1.0")
	register_cvar("hud_pos_y", "-1.0")
	register_cvar("hud_pos_y", "5.0")
	register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public eventNewRound()
{
	new szCvarHudText[512], Players[32], Num
	get_players(Players, Num)
	get_cvar_string("hud_ct_text", szCvarHudText, 511)
	
	for(new i=0; i < Num; i++)
	{
		new id=Players[i];
		
		if(get_user_team(id) == 2)
		{
			set_hudmessage(get_cvar_num("hud_ct_red"), get_cvar_num("hud_ct_green"), get_cvar_num("hud_ct_blue"), get_cvar_float("hud_pos_x"), get_cvar_float("hud_pos_y"), 0, 6.0, get_cvar_float("hud_time"))
			show_hudmessage(id, "%s", szCvarHudText)
			
		}
	}
}

Cvary:
hud_ct_text "amxx.pl" //Jaka tresc ma sie wyswietlac
hud_ct_red "0" // Skala koloru czerwonego, od 0 do 255
hud_ct_green "255" // Skala koloru zielonego, od 0 do 255
hud_ct_blue "0" // Skala koloru niebieskiego, od 0 do 255
hud_ct_pos_x "-1.0" // Wspolrzedne pozycji X na ekranie, wartosc zmienno przecinkowa. -1.0 = srodek ekranu
hud_ct_pos_y "-1.0" // Wspolrzedne pozycji Y na ekranie, wartosc zmienno przecinkowa. -1.0 = srodek ekranu
hud_ct_time "5.0" // Czas wyswietlania wiadomosci, wartosc zmienno przecinkowa.

 

Uwaga! Plugin nietestowany :)


Użytkownik Grzegorz K. edytował ten post 03.05.2015 23:18

  • +
  • -
  • 1

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.05.2015 09:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXX > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.05.2015 10:32

Poprawione.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "RoundStart CT MSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzegorz K."

new maxPlayers;
new hud_txt, hud_r, hud_g, hud_b, hud_x, hud_y, hud_time;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	hud_txt = register_cvar("hud_ct_text", "amxx.pl")
	hud_r = register_cvar("hud_ct_red", "0")
	hud_g = register_cvar("hud_ct_green", "255")
	hud_b = register_cvar("hud_ct_blue", "0")
	hud_x = register_cvar("hud_pos_x", "-1.0")
	hud_y = register_cvar("hud_pos_y", "-1.0")
	hud_time = register_cvar("hud_time", "5.0")
	register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0")
	
	maxPlayers = get_maxplayers();
}

public eventNewRound()
{
	new szCvarHudText[512];
	get_pcvar_string(hud_txt, szCvarHudText, 511)
	
	for(new id=1; id <= maxPlayers; id++){
		if(get_user_team(id) == 2){
			set_hudmessage(hud_r, hud_g, hud_b, get_pcvar_float(hud_x), get_pcvar_float(hud_y), 0, 6.0, get_pcvar_float(hud_time))
			show_hudmessage(id, "%s", szCvarHudText)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 SocketS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2015 15:53

Łapcie po + .
Wieczorem sprawdzę i dam znać.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych