Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o klasy zwykłe m.in. Temor


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Balantines

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 30.04.2015 11:33

Nazwa - Komandos

Opis - Ma  1/4 na zabicie z noża + 300 grawitacji 10 multi jump 

Broń nóż

Kondycja 10000

 

Nazwa - Ternor 

Opis - 50 dmg  1/10 z XM 1014

 

Nazwa - Telenzejczyk 

Opis - 2x rakiety na runde 10 multi jump 50 dmg z MP 5 

 

Nazwa - Maltanczyk

Opis - 50 dmg z Scouta 1/5 na natychmiastowe zabicie



#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.05.2015 20:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Ma 1/4 na zabicie z noza + 300grawitacji 10multi jump";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10000;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    	ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;



	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 10;

	return FMRES_IGNORED;
}

Proszę ;P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych