Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

VIP dla najlepszego gracza mapy

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 23.04.2015 23:52

Witajcie. Poszukuję pluginu, który będzie dawał VIPA najlepszemu graczowi po rozegraniu mapy. VIP ma działać tylko na następnej mapie.



#2 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.04.2015 00:39

Pod jaki dokładnie plugin VIP'a ma to chodzić (sma)?

Ja bym na Twoim miejscu przerobił http://amxx.pl/topic...szy-gracz-mapy/ lub http://amxx.pl/topic...-player-on-map/ i dodał tam zapis danego gracza i tu do wyboru albo do users.ini z odpowiednią flagą(inną niż VIP kupny, ale czytaną jako VIP), albo do bazy sql. W zależności czy jesteś w posiadaniu takiej bazy. Na początku mapy wczytywanie takiego gracza i przyznanie mu VIP'a, po zakończeniu mapy usunięcie takiemu graczowi flagi/rekordu z sql(usunięcie VIP'a) i przypisanie nowego najlepszego gracza mapy.

Takiego pluginu jeszcze nie widziałem w necie, ponieważ musiałoby być ich trochę, bo VIP'a można dać na różne sposoby i na różne flagi.

Ja osobiście polecam zaopatrzyć się w bazę mysql, ponieważ wtedy mamy swobodę operacji na VIP'ach i nie tylko.

Zarzuć sma to popołudniu zobaczę co da się zrobić ;)


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 24.04.2015 00:55

proszę, oto kod .sma mojego vipa (robiony w VIP generatorze):

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524290 == 524290){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "O luju! Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public menu_1_handler(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+110, 110), CS_ARMOR_VESTHELM);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	StripWeapons(id, Secondary);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+110, 110), CS_ARMOR_VESTHELM);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	StripWeapons(id, Secondary);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+110, 110), CS_ARMOR_VESTHELM);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	StripWeapons(id, Secondary);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=12){
			if(get_user_team(id)==2){
				give_item(id, "item_thighpack");
			}
		}
	}
	show_vip_menu(id);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=12){
			set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),130));
			cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
		}
	}
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagle + Granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wM4A1 + Deagle + Granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP + Deagle + Granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yWybierz zestaw broni");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=2){
			if(gRound<=12){
				if(item==0){
					return ITEM_ENABLED;
				}
				if(item==1){
					return ITEM_ENABLED;
				}
				if(item==2){
					return ITEM_ENABLED;
				}
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=2){
			if(gRound<=12){
				if(item==0){
					menu_1_handler(id);
				}
				if(item==1){
					menu_2_handler(id);
				}
				if(item==2){
					menu_3_handler(id);
				}
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
	
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
	
	show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public damage(id){
	new attacker=get_user_attacker(id);
	new damage=read_data(2);
	
	if(g_Vip[id]){
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
		ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
	if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIPEK]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 350);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 350);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Bazy mysql niestety nie posiadam.



#4 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.04.2015 12:22

Proszę bardzo, powinno chodzić.

Zasada działania prosta, ze zmianą mapy usuwa starego "temp" vip'a (jeśli istnieje) i rejestruje najlepszego gracza mapy jako nowego. w pliku tempvip.ini

VIP z najlepszego gracza mapy jest dawany na nick.

Przetestuj i daj znać ;)

Załączone pliki


Użytkownik DarkLink edytował ten post 24.04.2015 12:23

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#5 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 24.04.2015 15:54

Czyli aktualny plugin musze wywalić i wgrać ten co mi zrobiłeś tak?



#6 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.04.2015 15:56

Tak, zgadza się.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#7 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 24.04.2015 22:04

Niestety plugin nie działa, nie stworzyło mi nawet pliku tempvip.ini



#8 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 25.04.2015 14:15

Sorry, mój błąd :D

Już działa, sprawdziłem ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#9 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 25.04.2015 19:24

Wciąż mi nie działa, dalej nie tworzy pliku tempvip.ini



#10 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 25.04.2015 20:13

Może, nie ma najlepszego gracza mapy? Oczywiste jest to, że musi ktoś mieć fragi i musi być chyba minimum 2 osoby na serwerze. Plik tempvip.ini tworzy się w cstrike/addons/amxmodx/configs/tempvip.ini i Tworzy on się tylko po wybraniu gracza przez plugin jako najlepszego gracza mapy. Po kolejnej zmianie mapy usuwa się i tworzy na nowo z nowym najlepszym graczem mapy jeśli takowy istnieje, jeśli nie ma go to nie sworzy pliku. Sam wgrałem u siebie na serwer by sprawdzić i działa bez zarzutów. Ew. możesz zmienić w linijce 51:

set_task(2.0, "koniecmapy", .flags="d");

tą "2" na inną liczbę, odpowiada ona za sprawdzenie najlepszego gracza mapy w ilości sekund przed końcem mapy.

Łopatologicznie, 2 sekundy przed zmianą mapy sprawdza najlepszego gracza, możliwe, że to za szybko dla Twojego serwera, ze względu na maszynę/konfigurację.

Zmień np. na 4 i zobacz. (.0 ma zostać za liczbą).


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#11 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 25.04.2015 20:37

Dalej nie działa. A może to coś z flagami? U mnie VIP jest na flagę "t".



#12 DarkLink

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 26.04.2015 14:07

To nie ma nic wspólnego z flagami, ponieważ tempvip (tak nazwijmy ten dodatek) działa na dodawanie nicku do tego pliku tempvip.ini i czytając z niego nick daje danemu graczowi vipa na jedną mapę. Na prawdę nie mam pojęcia czemu to Tobie nie działa. Powiedz jeszcze jak sprawdzasz jego działanie? Może wykonujesz jakiś błąd?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na Ponad Granice

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Pamiętaj! Nie pomagam na PW/GG chyba że odpłatnie.

Zanim do mnie napiszesz zastanów się 2 razy nad sensem swojej wypowiedzi.

Jeśli masz takowe zlecenie pisz GG:11351931


#13 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 26.04.2015 19:01

Wgrałem plugin prawidłowo, przez kilka map sprawdzałem czy najlepszy gracz dostanie VIPa, ale niestety nie dostał.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych