Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana komendy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 22.04.2015 23:25

Witajcie. Otóż mam plugin QTM_CodMod.amxx.

Chciałbym podmienić funkcję /perk na inną, jednak nie mogę. ponieważ nie mam pliku .sma.

Jest możliwość "wyłączenia" komendy perk z pluginu QTM_CodMod i zrobienia, żeby komenda /perk działała w innym pluginie?

Problem jest tego typu, że coś mi się nie podoba w komendzie /perk i chciałbym to zmienić, dlatego potrzebuję zrobić taki myk.

Nie wiem czy napisałem to zrozumiale, ale myślę, że zrozumieliście. Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 23.04.2015 00:37

Jest to możliwe przez disassembling podejże, musiałbyś przeprowadzić coś na wzór tego -> http://darkgl.pl/201...go-do-zlamania/

Lepiej chyba przepisać silnik na nowo

 

//edit

Wystarczy że plugin w którym chcesz użyć /perk będzie wpisany wyżej od silnika COD'a w plugins.ini


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych