Siema, powie mi ktoś jak zrobić tak, żeby o to w tych nazwach broni: http://amxx.pl/topic...ok-nazwy-klasy/nie wyskakiwały granaty?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.04.2015 22:48
Licze na +
#2
Napisano 27.04.2015 10:16
Nie jestem pewny, ale spróbuj tak:
--------------------------------------------
Wszystko edytujemy w funkcji
public WybierzKlase(id)
1. Zmieniamy to:
new klasa[50];
Na:
new klasa[370],bron[22],n
2. Teraz szukamy:
WczytajDane(id, i);
i po tym dodajemy:
bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } }
3. Pod koniec szukamy:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
i zamieniamy na:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s ", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: "),bronie);
Całość powinna wyglądać tak:
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[370],bron[22],n for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i) bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } } format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: "),bronie); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
TIME TO RIDE - BMX
#3
Napisano 27.04.2015 14:53
SilnikCoda2.sma(611) : error 017: undefined symbol "bronie"
SilnikCoda2.sma(611 -- 612) : warning 215: expression has no effect
SilnikCoda2.sma(620) : error 017: undefined symbol "bronie"
SilnikCoda2.sma(620) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols
SilnikCoda2.sma(620) : error 029: invalid expression, assumed zero
SilnikCoda2.sma(620) : fatal error 107: too many error messages on one line
Licze na +
#4
Napisano 27.04.2015 14:56
Podaj mi plik SMA
TIME TO RIDE - BMX
#5
Napisano 27.04.2015 15:01
sma
Załączone pliki
Licze na +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 silnik |
|
||||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 silnik |
|
||||
|
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 silnik |
|
|||
Kupie
kupie serverkuie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik, Kupie |
|
||||
|
Silnik
[KOSZ] WitamKupie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych