Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AMX Mod X 0.5.1 Dark Edition


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2015 15:42

*
Popularny

Kontynuacja projektu AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition http://darkgl.pl/ind...0-dark-edition/
Repozytorium kodu z wersją 0.5.1 https://github.com/D...dX-Dark-Edition

 

http://darkgl.pl/ind...1-dark-edition/

 

Lista zmian

 

15.10.2013

  • Usuniecie supportu innych modow
  • Zmiana ladowania pluginow ( brak plugins.ini )
  • Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
  • Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
  • Optymalizacja forwardow
  • Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
  • Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
  • Usunięcie CreateMultiForwardEx
  • Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
  • Pozbycie się nongpl_matches
  • Optymalizacja klasy CPlugin
  • Orpheu dodane jako standardowy moduł
  • Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem

17.10.2013

  • Aktualizacja listy załadowanych standardowo pluginów
  • Dodanie komendy amxx dark
  • Dodanie publicznego cvara amxmodx_dark
  • Usunięcie nieużywanych linii z core.ini
  • Optymalizacja C_ClientCommand
  • Optymalizacja Forwardów
  • Dodanie modułu Rage
  • Dodanie modułu Cvar Utilities
  • Dodanie modułu netdb
  • Dodanie sprawdzania ip ( amx_ip ) oraz integracja pluginu z amx_who

18.10.2013

  • Dodanie modułu Counter-Strike Team Changer
  • Dodanie Player Models API 1.2

  • +
  • -
  • 6

#2 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 17.04.2015 18:25

Dobra robota!

 

Nawet mnie to zachęca lecz niestety jestem zmuszony nie korzystać z tego z powodu że pluginy ładują się automatycznie a nie za pomocą dopisku do plugins.ini

Była by możliwość abyś zrobił 2 wersje taką samutko lecz z zmianą że pluginy trzeba dopisywać do plugins.ini?? Byłbym bardzo wdzięczny! ;)


Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 17.04.2015 18:26

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2015 19:55

A dlaczego nie może być tak jak jest ?


  • +
  • -
  • 0

#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 17.04.2015 20:38

A dlaczego nie może być tak jak jest ?

według mnie też to jest minusem, powód gdy dopisuje to wiem jakie mam pluginy włączone i nie muszę  szukać x plugina żeby go usunąć gdy będzie zbędny 


  • +
  • -
  • 0

#5 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.04.2015 21:01

A dlaczego nie może być tak jak jest ?

według mnie też to jest minusem, powód gdy dopisuje to wiem jakie mam pluginy włączone i nie muszę  szukać x plugina żeby go usunąć gdy będzie zbędny

Zawsze możesz sobie samemu zmienić.
Prawdopodobnie ten plik (przeglądałem na szybko):
amxmodx/CPlugin.cpp

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2015 21:28

według mnie też to jest minusem, powód gdy dopisuje to wiem jakie mam pluginy włączone i nie muszę  szukać x plugina żeby go usunąć gdy będzie zbędny 

 

Przenieś je do folderu disabled...

 

Poczytaj najpierw jak to działa  a nie wypowiadasz się odrazu


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2015 16:03


Usuniecie supportu innych modow

 

 

Czy to wpływa bardzo na wydajność?

Czy usuwając jakieś zbędne funkcje przyspieszamy działanie AMX Mod X'a?


  • +
  • -
  • 0

#8 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 18.04.2015 16:42

A dlaczego nie może być tak jak jest ?

Czytałem z zrozumieniem i wiem jak to działa lecz jestem nauczony po staremu więc nie zbyt jestem przekonany aby bawić się w przenoszenie pluginów.

 

Więc bardzo bym prosił o zrobienie lub opisanie jak to zmienić aby pluginy działały tylko wtedy kiedy są dopisane np. plugins.ini

 

DarkGL - Szanuje bardzo twoje starania / poświęcenia jak i umiejętności lecz naprawę jestem nauczony już aby dopisywać pluginy i nie chce tego zmieniać.


  • +
  • -
  • 0

#9 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 18.04.2015 17:14


A dlaczego nie może być tak jak jest ?

Czytałem z zrozumieniem i wiem jak to działa lecz jestem nauczony po staremu więc nie zbyt jestem przekonany aby bawić się w przenoszenie pluginów.

Więc bardzo bym prosił o zrobienie lub opisanie jak to zmienić aby pluginy działały tylko wtedy kiedy są dopisane np. plugins.ini

DarkGL - Szanuje bardzo twoje starania / poświęcenia jak i umiejętności lecz naprawę jestem nauczony już aby dopisywać pluginy i nie chce tego zmieniać.

też jestem za tym by pluginy dopisywano w plugin.ini
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2015 17:27

To wgraj sobie defaultowego AMXX'a.

 

 

Wy nie potraficie docenić jakie to jest dobre rozwiązanie! Przyspiesza znacznie wgrywanie/wyłączanie/debugowanie.

 

 

Wy chcecie tylko zoptymalizowanego AMXX'a z klasycznym plugins.ini?


  • +
  • -
  • 0

#11 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 18.04.2015 17:57

 

Wy chcecie tylko zoptymalizowanego AMXX'a z klasycznym plugins.ini?

Jeśli chodzi o mnie to ja tak.


  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.04.2015 19:33

Nie wrócę do tego rozwiązania. Nie zmieniałem go po to aby wracać do mniej wygodnego. Spróbuj trochej poużywaj tego i oceń.

 

 

Czy to wpływa bardzo na wydajność?

Czy usuwając jakieś zbędne funkcje przyspieszamy działanie AMX Mod X'a?

 

 

 

Pośrednio tak


  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.04.2015 19:44

Dobra, ale skoro one są nie używane to nie obciążają chyba :X

 

Czy waga pliku .dll/.so wpływa na szybkość? (ładowania do pamięci na pewno, a co z wykonywaniem?)


  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2015 12:53

Dobra, ale skoro one są nie używane to nie obciążają chyba 

 

Jest tu więcej powiązań niż się wydaje :P to że nie są bezpośrednio używane nie znaczy że nie są używane pośrednio ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych