Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk Furia MP5NAVY

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LukasO

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Niemcy, Berlin
Offline

Napisano 13.04.2015 15:42

Siemka! Chciałbym wam przedstawić perk Furia MP5NAVY, który zostanie użyty w moim projekcie, który będzie działać na silniku Cod mod, który zostanie zlepiony z kilku projektów, jednak perki i klasy zostaną wykonane przeze mnie. Oczywiście wyrażam zgodę na przerobienie mojego perka. Oto kod: 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Wyrazam zgode na przerabianie mojego perku. ~LukasO */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Furia MP5NAVY";
new const perk_desc[] = "Dostaje 1/LW na zabicie z MP5";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "LukasO");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 20);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	ma_perk[id] = false;
}	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 18.04.2015 17:19

Nic nowego dużo jest perków 1/X wystarczyło tylko zmienić rodzaj broni

Użytkownik skorpius edytował ten post 18.04.2015 17:19

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 18.04.2015 17:20

Tak jak skoplus nic nowego


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 18.04.2015 17:21

  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 23.04.2015 15:51

Po cholerę takie tematy są akceptowane?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych