Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o zmianę w klasie predator

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateo112

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.04.2015 13:56

Witam, to klasa która może być niewidzialna całkowicie na 5 sekund poprzez użycie "E", chciałbym aby była to niewdzialność 15 %

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 09.04.2015 15:15

Daj tak.

 

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 BSkorpion

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 09.04.2015 17:03

Daj tak.

 

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

Teraz cały czas jest lekko widoczny zamiast tylko przez 5s podczas korzystania z perku :(


  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 09.04.2015 17:17

Dałeś tak ?

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#5 BSkorpion

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 10.04.2015 13:39

Dałeś tak ?

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

Tak, już wszystko działa :)

Dzięki za pomoc +


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.04.2015 15:20

Niewidzialnośc 15% to nie jest

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);

Całkowita widoczność to 255.

 

Czyli 15% z 255 to będzie 38.

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 38);

Dodaj to co wyżej w cod_class_skill_used()


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych