Na przykład mam taki kod:
public task_server()
{
if(end_usun)
return;
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "task_server pre");
#endif
for(new id=1; id<=MAX; id++)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
continue;
if(gTeam[id] == 1)
{
if(dane_dnia[6])
{
new PlayerPos[3];
get_user_origin(id, PlayerPos);
if(PlayerPos[0] == LastPosition[id][0] && PlayerPos[1] == LastPosition[id][1])
{
TimeAfk[id]++;
if(TimeAfk[id] == 15)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak] ^x01Przestan Kampic!");
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, 0, 0, 5.0, (1<<14));
}
else if(TimeAfk[id] == 18)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak] ^x01Przestan Kampic!");
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, 0, 0, 10.0, (1<<14));
}
else if(TimeAfk[id] >= 20)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak] ^x01Przestan Kampic!");
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, 0, 0, 20.0, (1<<14));
}
}
else
TimeAfk[id] = 0;
LastPosition[id][0] = PlayerPos[0];
LastPosition[id][1] = PlayerPos[1];
}
if(czas_bronie && dane_dnia[0] == 1 && ostatni_wiezien == id && !pokaz_raz)
{
new iRet;
usun_ustawienia_dzien();
ExecuteForward(fLastPrisonerShowWish, iRet, id);
obsluga_dala = true;
pokaz_raz = true;
}
}
else if(gTeam[id] == 2)
{
PokazStatusText(id, "Wiezniowie: %i zywi | %i Wszyscy", ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]);
if(czas_bronie && !dane_dnia[0] && ostatni_wiezien && prowadzacy == id && !pokaz_raz)
{
menu_display(id, ProwadzacyMenu);
usun_ustawienia_dzien();
pokaz_raz = true;
}
}
}
//set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.1, 0, 0.01, 1.0);
//ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "Dzien %i - %s", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
new szDay[512];
formatex(szDay, 511, "Dzien %i - %s^n I TUTAJ DAJE WIECEJ INFORMACJI", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
if(prowadzacy && !szInfo[0])
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
format(szDay, 511, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
}
else if(szInfo[0])
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
format(szDay, 511, "%s%s", szDay, szInfo);
}
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj3, szDay);
if(szPoszukiwani[0] && !szInfoPosz[0])
{
set_hudmessage(255, 85, 85, 0.01, 0.4, 0, 0.01, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, "Poszukiwani:%s", szPoszukiwani);
}
else if(szInfoPosz[0])
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.22, 0, 0.01, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, szInfoPosz);
}
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "task_server post");
#endif
}
Tylko mam ustawione, że hud jest do wszystkich graczy po kolei (id), a nie do wszystkich razem (0).
Błąd wywala w linijce:
formatex(szDay, 511, "Dzien %i - %s^n I TUTAJ DAJE WIECEJ INFORMACJI", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
Użytkownik WeBsteR edytował ten post 08.04.2015 15:21