Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Zabawa] MMA


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 07.04.2015 07:01

Witajcie postanowiłem napisać plugin na zabawe "MMA" . Jak każdy zapwene wie na czym polega mma :D

Jeżeli nie to wytłumacze.Gdy ct odpali zabawe to tt ma 20 s na znalezienie partnera lub solo i nawalaja sie ostatni wiezien ma zyczenie

 

 

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <jailbreak>



#define PLUGIN "MMA"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR ".J@nk3s"



new id_zabawy;



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    id_zabawy = jail_register_game("MMA"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

}



/*

setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

*/



public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

{    

    static szTime[12];

    if(day == id_zabawy)

    {

        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

        szInfo = "Dzisiaj jest MMA"; //ustawia inforamcje na hud

        

        jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

        jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt    

        jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

            

        setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

        

        setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

        setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

    }

}



public OnDayStartPost(day)

{

    if(day == id_zabawy)

    {

        jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

        jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");0.2 //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

    }

}



public OnGameHudEnd(day)

{

    if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)

    {

        jail_set_prisoners_fight(true, false, true);true // wlaczenie walki dla wiezniow

    }

}

 

 

 

Czy to zadziała ??


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 07.04.2015 08:18

Może sprawdź czy zadziała, zamiast czekać na odpowiedź?

 

Przecież to jest nic innego niż przykład tego, jak się robi zabawę przez cypisa ( tam chyba jest walka na noże ).


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 07.04.2015 08:54

Witajcie postanowiłem napisać plugin na zabawe "MMA" . Jak każdy zapwene wie na czym polega mma :D

Jeżeli nie to wytłumacze.Gdy ct odpali zabawe to tt ma 20 s na znalezienie partnera lub solo i nawalaja sie ostatni wiezien ma zyczenie

 

 

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <jailbreak>



#define PLUGIN "MMA"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR ".J@nk3s"



new id_zabawy;



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    id_zabawy = jail_register_game("MMA"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

}



/*

setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

*/



public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

{    

    static szTime[12];

    if(day == id_zabawy)

    {

        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

        szInfo = "Dzisiaj jest MMA"; //ustawia inforamcje na hud

        

        jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

        jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt    

        jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

            

        setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

        

        setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

        setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

    }

}



public OnDayStartPost(day)

{

    if(day == id_zabawy)

    {

        jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

        jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");0.2 //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

    }

}



public OnGameHudEnd(day)

{

    if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)

    {

        jail_set_prisoners_fight(true, false, true);true // wlaczenie walki dla wiezniow

    }

}

 

 

 

Czy to zadziała ??

a jajaj nie dawaj kody w cytacie tylko w kode


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.04.2015 09:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych