Witajcie postanowiłem napisać plugin na zabawe "MMA" . Jak każdy zapwene wie na czym polega mma
Jeżeli nie to wytłumacze.Gdy ct odpali zabawe to tt ma 20 s na znalezienie partnera lub solo i nawalaja sie ostatni wiezien ma zyczenie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "MMA"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".J@nk3s"
new id_zabawy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawy = jail_register_game("MMA"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
/*
setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawy)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest MMA"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawy)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");0.2 //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
{
jail_set_prisoners_fight(true, false, true);true // wlaczenie walki dla wiezniow
}
}
Czy to zadziała ??