Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z kompliacja przez jedno małe [id] ...


Najlepsza odpowiedź wiwi249, 06.04.2015 10:51

Normalka, bo plugin nie wie co to jest id przecież. To nie jest zmienna globalna.

W Takedamage zmień

if(uzyl[id])	

na

if(uzyl[idattacker])	

Jeśli dobrze rozumiem kod to powinno działać.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 06.04.2015 10:38

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>




#define PLUGIN	"[ZP]1000HP + 100 ARMOR"
#define AUTHOR	"glut edit by matio"
#define VERSION	"1.0"

new g_item
new const quad[] = "quad/Quadamage.mp3"
new bool:uzyl[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_item = zp_register_extra_item("Quad Damage (5s)",15,ZP_TEAM_ZOMBIE)
	register_cvar("quad_damage", "2.0");
	
}
public plugin_precache() {
	precache_sound(quad)
}

public zp_extra_item_selected(id,itemid)
{
	if(itemid == g_item)
		emit_sound(id, CHAN_BODY, quad, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	client_print(id, print_chat, "Dostałes quad damage na 5 s (2 razy większe obrażenia)")
	uzyl[id] = true;
	set_task(10.0, "koniec")
	
}
public koniec(id){
	uzyl[id] =false;
	remove_task
}

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(uzyl[id])		
		SetHamParamFloat(4, damage*2.0)
}



pomóżcie :) daje +

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 50

1 Error.
Could not locate output file C:\Program Files\AMX Mod X\pluginy\zm_quadamage.amx (compile failed).


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 06.04.2015 10:39

  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 06.04.2015 10:51   Najlepsza odpowiedź

Normalka, bo plugin nie wie co to jest id przecież. To nie jest zmienna globalna.

W Takedamage zmień

if(uzyl[id])	

na

if(uzyl[idattacker])	

Jeśli dobrze rozumiem kod to powinno działać.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 MrBully

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 06.04.2015 12:48

działa  dzięks :) cls


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.04.2015 15:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych