Nie ma co się dziwić , używasz funkcji dla
cod 1 perk.
Funkcje dla
cod 2 perki mają wieksza ilość parametrów.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "zamiana miejscami"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /miejsce", "zamiana");
}
public zamiana(id)
{
new wartosc_perku_pierwszego;
new wartosc_perku_drugiego;
new perk_pierwszy = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_pierwszego, 0);
new perk_drugi = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_drugiego, 1);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
cod_set_user_perk(id, perk_pierwszy, wartosc_perku_pierwszego, 0, 1);
cod_set_user_perk(id, perk_drugi, wartosc_perku_drugiego, 0, 0);
ColorChat(id,GREEN,"zamieniono perki miejscami");
}
wytłumaczenie z include:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/