Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

plugin wejscie an specta (/spec)

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 17.09.2009 15:57

Witam czy jest ktoś w stanie napisać lub wyciagnąc kod/fukcja z pluginu Kz-arg 1.7 - http://forums.allied...ead.php?t=81692
która umożliwia przjescie na spektaktora za pomocą /spec lecz nie w taki sposób jak ponizęj

public spec(id) 
{
	if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
		{
		cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
		user_silentkill(id);	
		}
	else 
		{
		if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
			{
			cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
			spawn(id);
			}
		}
	return PLUGIN_HANDLED;
	
}

tylko tak jak w pluginie wyżej podanym czyli kz-arg 1.7, polega na tym że kamera zostaje w tym samym miejscu i postać się nie "zabija" tylko porostu znika i zapisuje się takjaby pozycja postaci.
DEMO: http://www.sendspace...68b0ecdd2e71e21
  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 17.09.2009 21:04

register_clcmd("say /spec", "cmd_spec")
	register_clcmd("say /unspec", "cmd_unspec")


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Change to spec 1.0 by Exolent
//==========================================================================================================
new CsTeams:team[33]
public cmd_spec(id)
{

	if( !team[id] && get_pcvar_num( allow_spectators) > 0 || get_pcvar_num( allow_public_spec) == 1 ) 
	{
		if( is_user_alive( id ) )
		{
			client_cmd( id, "kill" )
			cs_set_user_deaths( id, cs_get_user_deaths( id ) - 1 )
			fm_set_user_frags( id, get_user_frags( id ) + 1 )
		}
		team[id] = cs_get_user_team( id )
		cs_set_user_team( id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE )
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmd_unspec( id )
{
	if( team[id] )
		cs_set_user_team( id, team[id] )
	team[id] = CS_TEAM_UNASSIGNED
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 17.09.2009 23:03

na modach kz/hns czesto blokowana jest komenda kill. Jak nie bedzie dzialalo zamien
client_cmd( id, "kill" )
na
user_kill( id )

  • +
  • -
  • 0

#4 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 18.09.2009 10:16

na modach kz/hns czesto blokowana jest komenda kill. Jak nie bedzie dzialalo zamien

client_cmd( id, "kill" )
na
user_kill( id )


top w ogóle nie ma wypływu na to co ja chce

[ Dodano: 18-09-2009, 11:24 ]

register_clcmd("say /spec", "cmd_spec")
	register_clcmd("say /unspec", "cmd_unspec")


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Change to spec 1.0 by Exolent
//==========================================================================================================
new CsTeams:team[33]
public cmd_spec(id)
{

	if( !team[id] && get_pcvar_num( allow_spectators) > 0 || get_pcvar_num( allow_public_spec) == 1 ) 
	{
		if( is_user_alive( id ) )
		{
			client_cmd( id, "kill" )
			cs_set_user_deaths( id, cs_get_user_deaths( id ) - 1 )
			fm_set_user_frags( id, get_user_frags( id ) + 1 )
		}
		team[id] = cs_get_user_team( id )
		cs_set_user_team( id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE )
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmd_unspec( id )
{
	if( team[id] )
		cs_set_user_team( id, team[id] )
	team[id] = CS_TEAM_UNASSIGNED
	return PLUGIN_HANDLED;
}


a jeżeli chodzi o ten kod to testowałem i nadal jest te "standardowe przejscie" na tym samym polega co ten mój wyżej aha i i komenda /unspec nie zadziałała

ps. dodałem w temacie demo w jaki spoób by to miało dziłać
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych