Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać model osobny do teamów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 28.03.2015 20:22

Siema mógłby ktoś napisać poradnik jak dodać w kodzie vipka model broni z osobna do każdego teamu i czy ma ktoś może model paralizatora p_ i v_ ? Próbowałem ogarnąć ten model ale wychodzi tylko dla każdego jak ktoś przerobi to dzięki.

 

A i ścieżki niech będą takie

Łom : models/Blantever/p_lom.mdl

models/Blantever/v_lom.mdl                                 PSttt: To nie reklama bo nie ma domeny

 

Paralizator: models/Blantever/p_paralizator.mdl

models/Blantever/v_paralizator.mdl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.04.2015 09:07

Zamień fwItemDeploy na:

public fwItemDeploy(wpn){
    static iOwner;
    iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
    
    if(get_user_team(iOwner) == 1)
    {
        entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/Blantever/v_lom.mdl")  
        entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/Blantever/p_lom.mdl")
    }
    else
    {
        entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/Blantever/v_paralizator.mdl")  
        entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/Blantever/p_paralizator.mdl")
    }
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych