Rozwiązanie 1.
Utwórz w bazie danych nowe pole z unikalną nazwą klanu, składającą się z samych literek najlepiej. Może być generowana losowo przy zakładaniu klanu, może mieć faktycznie jakieś znaczenie, to nieistotne na tym etapie. Istotne jest natomiast by było to ID unikalne, dodaj więc indeks typu unique w bazie danych.
Następnie w pluginie utwórz CellTrie w którym jako klucz będziesz używał tego ID (nazwa klanu tu się niestety nie nada, bo może się zmieniać, może być zbyt długa, może nie być unikalna i jeszcze kilka przypadków się może zdarzyć), a jako wartość będziesz ustawiał ilość fragów.
Jeśli nie chcesz się kłopotać z dodatkową kolumną, możesz jako klucz w CellTrie używać kolumny PRIMARY_KEY w bazie, którą absolutnie powinieneś posiadać. Jeśli jej nie posiadasz, to cofnij się do etapu w którym ją powinieneś utworzyć. ID to jednak musisz przekonwertować na string, bo CellTrie nie przyjmie liczby jako klucza.
Z góry uprzedzam CellArray się tu nie nada, klucze w CellArray owszem są liczbą, ale muszą tworzyć spójny ciąg, tj nie może Ci brakować jakiegoś numerka, a niestety w bazie ID o numerze np 2 może zniknąć, bo klan o tym ID został usunięty, wtedy cała koncepcja się sypie. Nie kombinuj też z przesuwaniem numerów żeby tą dziurę załatać, bo później się okaże że wszystko się posypało, tego się nie robi!
Rozwiązanie 2.
Utwórz 2 tablice (czy będą dynamiczne, czy nie to już sam zdecyduj), w jednej przechowuj na kolejnych pozycjach ID gangu z kolumny PRIMARY_KEY w bazie danych, w drugiej na odpowiadających pozycjach przechowuj fragi. Przy zapisie do bazy danych po prostu przeczesuj tą tablicę i zapisuj odpowiednie ID. Dodatkowo utwórz tablicę dla graczy w której będziesz przechowywał pozycję z tych tablic na której znajduje się gang gracza, uprości to odwoływanie się do gangu gracza.
Wady tej metody: musisz korzystać z wewnętrznego ID, gangi mogą być wczytane z bazy tylko raz na mapę (no niby można zrobić to kilka razy, ale z każdym wczytaniem będzie wiązało się mnóstwo roboty) i zapisywać do bazy wygodnie można tylko wszystkie gangi na raz. Zaletą jest jednak brak użycia CellTrie, co dla niektórych może być kłopotem, jednak nie ma się co bać, zalecam sposób 1. To czy będziesz tworzył dodatkowe unikalne ID w postaci stringa czy będziesz polegał na PRIMARY_KEY już zależy od Ciebie.