Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Damage effect nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2009 18:42

dobrze zrobiłem coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Damage Effect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new ile_uni[33];
new bron;
new const Float:weapons[]={ 
	000.0,
	250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 
	250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,                
	250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,    
	250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,              
	230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,            
	250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0") ;
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
	register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
}

public Koniec_Rundy(){
	for(new i=0;i<33;i++){
		ile_uni[i]=0;
	}
}

public client_disconnect(id){
	ile_uni[id]=0;
}
public Damage(id){
	if(get_user_hitzones(0,id) == HIT_LEFTLEG)
	{
		ile_uni[id]=100-get_user_health(id);
		new bron2=read_data(2);
		set_user_maxspeed(id,weapons[bron2]-ile_uni[id]);
		
	}
	if(get_user_hitzones(0,id) == HIT_RIGHTLEG)
	{
		ile_uni[id]=100-get_user_health(id);
		new bron2=read_data(2);
		set_user_maxspeed(id,weapons[bron2]-ile_uni[id]);
		
	}
}

public Event_Change_Weapon(id){ 
	bron=read_data(2);
	if(ile_uni[id]!=0)
	{
		set_user_maxspeed(id,weapons[bron]-ile_uni[id]);
	}
}
ale to nie chce działać w dodatku nie dostaje żądnych błędów
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.09.2009 20:28

id - to osoba co dostaje obrazenia
new bron2=read_data(2); - id broni osoby co ZADAJE obrazenia

Nie lepiej funkcji damage uzyc tylko do zbierania informacji ile o dmg w nogi, chagne_weapon do braniu informacji o aktualnej broni i przechowac w globalnej?
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2009 14:10

read_data(0)?
a i można ustawić prędkość gracza jako zmienna typu float + zmienne całkowite ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.09.2009 19:07

Ona jest typu float, sprawdzaj funk wiki dla dokladniejszych informacji.

A moze read_data(69)? Jak nie wiesz co to oznacza, to nie zgaduj xD
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2009 19:49

^^ wreszcie zrozumiałem o co chodzi z read_data xD a jaki event ma 69 "pozycji" :D ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych