Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Norecoil - nie działa w sklepie (błędy w kompilacji)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 20.03.2015 00:50

Dodałem do sklepu dla CT, dodatkową umiejętność zwaną norecoil (brak rozrzutu broni).

Użyłem kodu

public Koniec_Rundy(){
    for(new i =1;i<33;i++){
        norecoil[i] = false;
    }
}
public fw_PreThink(id){
    if(!is_user_alive(id) || norecoil[id] == false){
        return FMRES_IGNORED;
    }
    set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0});
    return FMRES_HANDLED;
}
public fw_Update(id, sendweapons, cd_handle)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || norecoil[id] == false){
        return FMRES_IGNORED;
    }
    
    set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})        
    
    return FMRES_HANDLED
}

 

Błędy przy kompilacji, odnoszą się do:

 

if(!is_user_alive(id) || norecoil[id] == false){

i

if(!is_user_alive(id) || norecoil[id] == false){
        return FMRES_IGNORED;

 

Co mogę zrobić, by to zaczęło chodzić :D?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych