Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przerobienie życzeń na jb by cypis


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawjo123

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 19.03.2015 13:31

Witam,

 

 

Prosiłbym o to aby ktoś dodał do tego pojedynki na ak47, m4a1,Awp,m3

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "1.0.6b"
#define AUTHOR "Cypis"
 
/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31], fDropGranade, fDotykKnife;
/////////// Pojedynek ///////////
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_rpg, id_noze, id_he;
new blood, blood2;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
id_rpg = jail_register_wish("Pojedynek na RPG");
id_noze = jail_register_wish("Pojedynek na NOZE");
id_he = jail_register_wish("Pojedynek na HE");
}
 
public plugin_precache()
{
blood = precache_model("sprites/blood.spr");
blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
 
precache_model("models/w_throw.mdl");
 
precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}
 
public OnRemoveData(day)
{
/////////// Pojedynek ///////////
if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
{
pojedynek[0] = 0;
pojedynek[1] = 0;
RegisterHams(false);
}
bronie_pojedynek = 0;
/////////// Pojedynek ///////////
}
 
public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
if(zyczenie == id_bezruch)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
 
jail_set_ct_hit_tt(true);
 
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
 
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
jail_set_user_speed(i, 0.1);
}
}
else if(zyczenie == id_freeday)
{
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
return JAIL_HANDLED;
 
user_kill(id);
jail_set_prisoner_free(id);
}
else if(zyczenie == id_duszek)
{
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
return JAIL_HANDLED;
 
user_kill(id);
jail_set_prisoner_ghost(id);
}
else if(zyczenie == id_rambomod)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
 
set_user_health(id, 1500);
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
}
else if(zyczenie == id_scouty)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_deagle)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_rpg)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_G3SG1;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_noze)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_he)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
 
MenuPojedynek(id);
}
return JAIL_CONTINUE;
}
 
/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
new name[64];
get_user_name(i, name, 63);
menu_additem(menu, name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
 
public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
return;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_display(id, menu);
return;
}
 
new acces, callback, data[3], szName2[64];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
 
pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
{
pojedynek[1] = 0;
MenuPojedynek(id);
return;
}
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
 
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
 
RegisterHams(true);
 
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
 
jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
 
set_user_health(id, 100);
set_user_health(pojedynek[1], 100);
 
strip_user_weapons(id);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
{
server_cmd("jail_add_rpg %d", id);
server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
return;
}
 
new weapon_name[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
 
new ent = give_item(id, weapon_name);
new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
 
set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
return;
}
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}
}
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, ent);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, -1);
 
vTracerAttack(id, attacker, ent)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return HAM_IGNORED;
 
if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
return HAM_SUPERCEDE;
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && ent != -1)
{
if(ent == attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
new Float:ViewAngle[3], iOrigin[3];
for(new i=0; i<3; i++) 
ViewAngle[i] = random_float(-50.0, 50.0);
 
get_user_origin(id, iOrigin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(blood2);
write_short(blood);
write_byte(229);
write_byte(25);
message_end();
 
set_pev(id, pev_punchangle, ViewAngle);
SetHamParamEntity(2, attacker);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
return HAM_IGNORED;
 
jail_set_user_block(id, false);
SzukajPrzeciwnika();
return HAM_IGNORED;
}
 
public WeaponAttack(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
{
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
StworzKnife(id);
else
cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
}
}
 
public client_disconnect(id)
{
if(pojedynek[1] == id)
SzukajPrzeciwnika();
}
 
public SzukajPrzeciwnika()
{
pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
if(!pojedynek[1])
return;
 
if(is_user_alive(pojedynek[0]))
set_user_health(pojedynek[0], 100);
 
set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
 
jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
set_user_health(pojedynek[1], 100);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
{
server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
return;
}
 
new weapon_name[24]
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
{
set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
return;
}
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE)
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
 
public RegisterHams(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(fHamKill)
EnableHamForward(fHamKill);
else
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
if(fHamDamage)
EnableHamForward(fHamDamage);
else
fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
if(fHamTrace)
EnableHamForward(fHamTrace);
else
fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
 
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE && bronie_pojedynek != CSW_G3SG1)
{
if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
else
{
new WeaponName[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
}
}
 
if(bronie_pojedynek == CSW_HEGRENADE && !fDropGranade)
fDropGranade = register_forward(FM_SetModel, "SetModel", 1);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && !fDotykKnife)
fDotykKnife = register_forward(FM_Touch, "TouchKnife");
}
else
{
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);
 
if(fHamDamage)
DisableHamForward(fHamDamage);
 
if(fHamTrace)
DisableHamForward(fHamTrace);
 
if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
 
if(fDropGranade)
{
unregister_forward(FM_SetModel, fDropGranade, 1);
fDropGranade = 0;
}
 
if(fDotykKnife)
{
unregister_forward(FM_Touch, fDotykKnife);
fDotykKnife = 0;
}
}
}
/////////// Pojedynek ///////////
 
public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent)) 
return FMRES_IGNORED;
 
if(!equali(model, "models/w_hegrenade.mdl")) 
return FMRES_IGNORED;
 
new id = pev(ent, pev_owner);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public TouchKnife(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
 
new class[32];
pev(ent, pev_classname, class, 31);
 
if(!equal(class, "throw_knife"))
return FMRES_IGNORED;
 
if((0 < id <= MAX) && is_user_alive(id))
{
new attacker = pev(ent, pev_owner);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker, 30.0, DMG_BULLET);
}
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return FMRES_IGNORED;
}
 
public StworzKnife(id)
{
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
new Float:vAngles[3], Float:nVelocity[3], Float:vOriginf[3], vOrigin[3];
 
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_classname, "throw_knife");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_throw.mdl");
set_pev(ent, pev_gravity, 0.25);
 
get_user_origin(id, vOrigin, 1);
IVecFVec(vOrigin, vOriginf);
set_pev(ent, pev_origin,vOriginf);
 
static Float:player_angles[3];
pev(id, pev_angles, player_angles);
player_angles[2] = 0.0;
set_pev(ent, pev_angles, player_angles);
 
pev(id, pev_v_angle, vAngles);
set_pev(ent, pev_v_angle, vAngles);
 
pev(id, pev_view_ofs, vAngles);
set_pev(ent, pev_view_ofs, vAngles);
 
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_solid, 2);
 
velocity_by_aim(id, 700, nVelocity);
set_pev(ent, pev_velocity, nVelocity);
 
set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) & ~EF_NODRAW);
set_pev(ent, pev_sequence, 0);
set_pev(ent, pev_framerate, 1.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 19.03.2015 13:45

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 pawjo123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 19.03.2015 13:49

Dziękuje leci +


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.03.2015 14:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych