Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Czy da radę zrobić klasę tego typu?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 nanem

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 16.03.2015 08:22

Witam.

Wpadłem na pomysł żeby zrobić klasę z tzw. rakietą samonaprowadzającą, taki można powiedzieć predator z killstreaka cypisa.

Pytanie tylko czy da radę coś takiego stworzyć? Jeżeli ktoś potrafi to prosiłbym o zrobienie.

Klasa premium, flagę i statystyki sam sobie ustawię :)

 

 

Tematy które mogą wam się przydać.

http://amxx.pl/topic...ource-released/

http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/

 

ps. od razu mówię że ta klasa http://amxx.pl/topic...oprawna-wersja/jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG oraz każdego kogo zabijesz to jego ciała lata jak postrzelone..


Użytkownik HaVi edytował ten post 16.03.2015 08:48

  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.03.2015 13:57

jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG

Da się.

public touchedpredator(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    bombs_explode(ent);
    attach_view(owner, owner);
    user_controllsem[owner] = 0;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

bombs_explode(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    
    new Float:entOrigin[3], Float:Origin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
    entOrigin[2] += 1.0;
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 220.0, entlist, 32);
    for(new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new victim = entlist[i];        
        if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
            continue;
            
        entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);

        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, 50+cod_get_user_intelligence(attacker)/1.1, DMG_BULLET);
    }
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(floatround(entOrigin[0]));
    write_coord(floatround(entOrigin[1]));
    write_coord(floatround(entOrigin[2]));
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    remove_entity(ent);
}

I usun ten stock:

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.03.2015 16:58

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych