W ramach czyszczenia magazynów publikuję kolejny plugin odemnie
http://amxx.pl/topic...noży-do-wyboru/
Zmiany:
- możliwość włączania/wyłączania noży
- wpływanie na obrażenia poprzez moduł hamsandwich
- przeniesienie komend, modeli i nazwy noży do tablic (szybsze dodawanie następnych)
- zmiana noża w następnej rundzie (zapobieganie zmiany, gdy dana moc jest w tym momencie potrzebna )
- usunięto CVAR km_maxhealth, zastąpiono go pobraniem ilości życia gracza przy spawnie
km_enabled - suma bitowa noży (by wyłączyć wszystkie 0, by włączyć wszystkie 31. Więcej informacji niżej)
km_highspeed - szybkość dla Nożyka (domyślnie: 340)
km_lowspeed - szybkość dla Maczety (domyślnie: 170)
km_addhealth - ilość życia regenerowana na Domyślnym (domyślnie: 2)
km_timehealth - czas, co jaki życie będzie regenerowane na Domyślnym (domyślnie: 10 (sekundy))
km_damage - mnożnik obrażeń dla Maczety (domyślnie: 2)
km_lowgravity - grawitacja dla Mięsnego (domyślnie: 400)
fakemeta
hamsandwich
say(_team) /knife say(_team) /noze say(_team) /noz say(_team) /wybor_noza say(_team) /zmien_noz say(_team) /wybornoza say(_team) /zmiennozWszystkie są od jednego - wyświetlenie menu z nożami.
Małe wytłumaczenie co do włączania i wyłączania noży. Nożom przypisane są bity:
Standardowy - 1 Miesny - 2 Scyzoryk - 4 Nozyk - 8 Maczeta - 16Jeśli chcemy włączyć Standardowy, Nożyk i Maczetę, sumujemy bity: 1 + 8 + 16 = 25. Liczbę 25 wpisujemy w CVAR
Menu:
Spoiler
Informacja:
Spoiler
Mięsny:
Spoiler
Scyzoryk:
Spoiler
Nożyk:
Spoiler
Maczeta:
Spoiler
knife_mod.sma 6,28 KB 245 Ilość pobrań
knife_mod.amxx
knife_mod-models.zip 1,66 MB 206 Ilość pobrań