Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z klasa. Dostaje podstawówke a nie powinna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 12.03.2015 18:12

Witam zrobiłem sobie klase do codmoda. 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>


new const nazwa[]   = "*.*ziomek*.* SuperVIP";
new const opis[]    = "1/3 z he 1/2 z noża i jest niewidzialny";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = -95;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[*.*ziomek SuperVip] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 3
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 3
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);


return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;


new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)


if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Jak zrobic to aby nie dostawa podstawówki

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 ZjadaczPasztetow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.03.2015 18:33

Jak zrobic to aby nie dostawa podstawówki

Możesz mi wytłumaczyć o co ci tu chodzi? :D
  • +
  • -
  • 0
RuxB9Ua.png

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem :D

#3 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 12.03.2015 19:35

Chodzi o to ze mam klase ktora powinna miec tylko noz i he. A ma rowniez glocka/usp. zaleznie od druzyny.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 13.03.2015 08:21

spróbuj tak:

 

1. Do

public cod_class_enabled(id)

Dodaj:

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

daj znać czy działa.


  • +
  • -
  • 1

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 13.03.2015 08:26

Nie lepiej zrobić to globalnie?
Zakładam, że każda z Twoich klas ma określone bronie krótkie typu deagle, usp itd. 

Wejdź w silnik Twojego CodMod'a. 

Znajdź linijkę:

new bronie_druzyny[] =

Prawdopodobnie w podstawowym Peyote jest tak:
 

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},

Zamień te linijkę na:
 

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},

lub

new bronie_druzyny[] = {},

lub całkowicie usuń ten wpis  ;) 

Wtedy globalnie blokujesz sobie dodawanie na spawnie broni dla CT = USP, dla TT = Glock18.


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 13.03.2015 08:56

dzięki :) dziala do zamknieciA.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 14.03.2015 18:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych