Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Dekompilacja .mdl - mało plików i nie ma modelu rąk


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 11.03.2015 17:42

Witam, posiadam model i chce go edytować. Dekompiluje i nie ma żadnych plików .smd bez animacji. Czemu tak jest? Czy to jakieś trefne modele? Jak wyciągnąć stąd pliki rękawów?

 

Załączam model

Attached Files


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Posted 11.03.2015 17:52

Prosta metoda na zabezpieczenie modelu przed dekompilacją. Podczas kompilacji wczytuje animacje i pliki referencji z różnych katalogów i buduje z nich model. Pliki te mają tę samą nazwę. Podczas dekompilacji modelu najpierw eksportowana jest referencja, ale do głównego folderu, dopiero potem sekwencje, do tego samego miejsca, przez co pliki referencji nadpisują się przez pliki animacji.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 11.03.2015 17:58

Tak, super. A da się to obejść?


  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Posted 11.03.2015 18:19

Nie da się. Chyba że dekompilator ma jakieś dodatkowe opcje które zmienią kolejność dekompilacji, ale nic mi o tym nie wiadomo.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 11.03.2015 18:57

A da się jakoś wyciąć część modelu z tego co jest? :/


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Posted 13.03.2015 11:25

Spróbuj tego http://www.howtogeek...ges-in-windows/


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 13.03.2015 13:02

Ciekawy ten program. Ale chyba nie podołał :X

 

Może źle coś robię?

Attached Thumbnails

  • wyniki.JPG

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Posted 13.03.2015 17:21

Podeślij plik mdl i program do dekompilacji


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 13.03.2015 17:57

Łap. Skonfigurowałem sobie odpowiednio Half Life Model Viewer i tam dekompiluje. Ale milkshape'm to samo :/

Attached Files


  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users