Witam, posiadam model i chce go edytować. Dekompiluje i nie ma żadnych plików .smd bez animacji. Czemu tak jest? Czy to jakieś trefne modele? Jak wyciągnąć stąd pliki rękawów?
Załączam model
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.03.2015 17:42
Witam, posiadam model i chce go edytować. Dekompiluje i nie ma żadnych plików .smd bez animacji. Czemu tak jest? Czy to jakieś trefne modele? Jak wyciągnąć stąd pliki rękawów?
Załączam model
Napisano 11.03.2015 17:52
Prosta metoda na zabezpieczenie modelu przed dekompilacją. Podczas kompilacji wczytuje animacje i pliki referencji z różnych katalogów i buduje z nich model. Pliki te mają tę samą nazwę. Podczas dekompilacji modelu najpierw eksportowana jest referencja, ale do głównego folderu, dopiero potem sekwencje, do tego samego miejsca, przez co pliki referencji nadpisują się przez pliki animacji.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 11.03.2015 17:58
Tak, super. A da się to obejść?
Napisano 11.03.2015 18:19
Nie da się. Chyba że dekompilator ma jakieś dodatkowe opcje które zmienią kolejność dekompilacji, ale nic mi o tym nie wiadomo.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 11.03.2015 18:57
A da się jakoś wyciąć część modelu z tego co jest?
Napisano 13.03.2015 17:21
Podeślij plik mdl i program do dekompilacji
Napisano 13.03.2015 17:57
Łap. Skonfigurowałem sobie odpowiednio Half Life Model Viewer i tam dekompiluje. Ale milkshape'm to samo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych