Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dekompilacja .mdl - mało plików i nie ma modelu rąk


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.03.2015 17:42

Witam, posiadam model i chce go edytować. Dekompiluje i nie ma żadnych plików .smd bez animacji. Czemu tak jest? Czy to jakieś trefne modele? Jak wyciągnąć stąd pliki rękawów?

 

Załączam model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2015 17:52

Prosta metoda na zabezpieczenie modelu przed dekompilacją. Podczas kompilacji wczytuje animacje i pliki referencji z różnych katalogów i buduje z nich model. Pliki te mają tę samą nazwę. Podczas dekompilacji modelu najpierw eksportowana jest referencja, ale do głównego folderu, dopiero potem sekwencje, do tego samego miejsca, przez co pliki referencji nadpisują się przez pliki animacji.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.03.2015 17:58

Tak, super. A da się to obejść?


  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2015 18:19

Nie da się. Chyba że dekompilator ma jakieś dodatkowe opcje które zmienią kolejność dekompilacji, ale nic mi o tym nie wiadomo.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.03.2015 18:57

A da się jakoś wyciąć część modelu z tego co jest? :/


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2015 11:25

Spróbuj tego http://www.howtogeek...ges-in-windows/


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2015 13:02

Ciekawy ten program. Ale chyba nie podołał :X

 

Może źle coś robię?

Załączone miniatury

  • wyniki.JPG

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2015 17:21

Podeślij plik mdl i program do dekompilacji


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2015 17:57

Łap. Skonfigurowałem sobie odpowiednio Half Life Model Viewer i tam dekompiluje. Ale milkshape'm to samo :/

Załączone pliki

  • Załączony plik  pliki.rar   692,67 KB  62 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych